Cineva mi-a trimis acum citeva zile, intr-un comentariu, un link catre un articol de pe site-ul fin.ro (preluat si de Expresul de Sinaia), in care se vorbeste despre unele dintre “aventurile” lui Emanoil Savin, in calitate de primar al Orasului Busteni. Cine a ratat articolul respectiv, il poate gasi aici: Emanoil Savin – inginerii financiare. Il recomand in special bustenarilor mai naivi, care inca mai au impresia ca primarul Savin este o Minune de Om, gospodar, competent, cinstit, serios si “aproape de cetateni”.
In articolul de pe site-ul fin.ro puteti citi despre Zamora Estate, FOTE 2013 si partia olimpica de schi fond (subiect care, spre marea mea bucurie, a ajuns, in sfirsit, si in presa centrala), despre culisele proiectului “O noua sansa pe piata muncii”, cit si despre jongleriile cu terenuri de pe suprafata orasului Busteni, instrainate de catre administratia locala (adica Savin si slugile sale din consiliu) catre diversi indivizi si firme, la preturi derizorii (despre asta s-a scris, mai demult, si in saptaminalul AltPHel: Emanoil Savin si tranzactiile ilegale cu terenuri).
Apropo de proiectul “O noua sansa pe piata muncii”, de remarcat ca eu am plecat de la premisa de buna credinta si am spus ca e unul dintre putinele lucruri pozitive pe care le-a facut administratia Savin in ultimii ani. Se pare, insa, ca m-am inselat, intrucit pina si in spatele acestui proiect s-ar acunde niste mici golanii pe bani publici… Asta asa, ca precizare pentru slugile primarului Savin, care ma acuza mereu ca ii caut nod in papura si ca il critic nedrept pe stapinul lor.
Si, pentru ca tot ma intreba cineva, am aflat, cu ocazia asta, si lista completa cu asociatii de la SC Zamora Estate SRL si, prin urmare, proprietari ai Domeniului Cantacuzino (lista cu proprietarii, inclusiv cu portiunea din Domeniul Cantacuzino pe care o detine fiecare, e de prin 2010; nu stiu daca s-a mai schimbat ceva intre timp):
- Oreschenko Andrej (cetatean german, nascut in Rusia) ~ 31 %
- Martyanov Vitaly (cetatean rus) ~ 31 %
- Neuschitzer Kurt Albert (cetatean german) ~ 20,5 %
- Seacost Enterprises Corp. ~ 10 %
- Chirieac Cornel (din Azuga) ~ 6 %
- Ulli Schuhmacher (cetatean german) ~ 1,5 %
Actualizare 26-aprilie-2012: Din pacate, link-ul original catre articolul cu ingineriile financiare nu mai este disponibil, pentru ca nici site-ul fin.ro nu mai exista, insa, din fericire, articolul a fost preluat si de Expresul de Sinaia, asa ca am actualizat link-ul catre pagina de acolo.
Actualizare 14-mai-2012: Articolul original a fost mutat pe site-ul incomemagazine.ro si am actualizat si link-ul de mai sus in consecinta.
Anonymous
Feb 21, 2012 @ 12:25:34
Stie cineva cum de au inceput sa apara in scarile blocurilor niste A4 cu articolul cu inginerii financiare?
mamsaturat
Feb 22, 2012 @ 08:30:16
Habar n-am… Unde au aparut, in cutiile postale, lipite pe usi? Dar, oricum, nu vad sa fie vreo problema… Articole de acest gen ar trebui sa fie lectura obligatorie pentru toti bustenarii.
Bustenari unitziva
Apr 05, 2012 @ 22:03:17
Matematica spune ca 1+1 face 2 pentru SAVIN face 1 sau 0 sau e un zero
Si reflectez.
Total Angajati primarie 70, Consilieri 17, Kalinderu Services SRL 50
1 Primar, 20 angajati la Alexandros
10 Angajati la Castel
1 sotie, 2 copii.
Total < 350 – 450 voturi deci nici macar consilier nu poate ajunge
Parghii utilizate:
– Dezbinarea interna a apratului pe care il conduce , urlete pentru toti si limbaj fara sinonim, comportament de mitocan,
– Relatii in afara localitatii
Puncte nevralgice
– A facut imprumuturi bancare ( la primarie ) de peste 15.000.000. Lei
– Are datorii la Furnizori ( la primarie ) de peste 7.000.000 lei
– Se pregateste sa mai faca 2 credite de peste 8.000.000 lei ca sa faca blocurile ( cam toate din Busteni ).
– Isi castreaza consilierii si ii primeneste cu niste no-name-uri la fel ca el, creindu-si singur probleme.
– Este paranoic – El e "primul", fotbalist, sofer, conducator, economist, manelist, ( restul sa completeze ceilalti )
NU-SI MAI FOLOSESTE BANII PROPRII CI doar pe cei din sponsorizari de la oamenii de afaceri, buticuri, carciuni, cofetarii, societati comerciale etc.
Le-a taiat pensionarilor pentru ca a vrut nu ca era criza transportul Azuga – Sinaia, altfel de ce anunta ca se reia gratuit pentru batrani. Le taie imediat dupa.
Nevralgia vine taman de aici alineatele 2 penultim si ultim, sau cam saturat toti sa dea si de luat nu mai iau nimic inapoi.
De facut oricum nu mai are ce face cu datoriile pe care le are si spera ca in urmatorii 4 ani sa-si acopere urmele asa cum a mai facut.
Si sa ne gandim? ORICE CANDIDAT POATE SA PROMITA EXACT CE FACE SAVIN, de ce?
Pai a promis ca aduce Bani si face Busteniul Lux si ce a facut?
A taiat dreptul schiorilor din Busteni batrani si copii la urcarile gratuite,
A belit turistii de bani la urcarile la telescaun de acum fug astia mamaaaaaa
A incurajat tigania de pe valea cerbului cu corturi si caravane 4 luni pe ani fara a produce nimic, lipsindu-i pe prostii care si-au ridicat unitati de cazare pentru turism de exact profitul care trebuiau sa-l ia, si nu numai pe ei , si pe micii buticari, si platim pentru ei si guiul si peisajul ravasit,
A taiat sau aprobat taierea padurilor, a distrus hectare de paduri
A facut strazi cu fundu fara canalizari pluviale
A permis sa se ridice odioase case de vacante nelocuite care cand sunt locuite , ne intoarcem la prostii cu unitati de cazare care platesc gunoi apa, canal, apa meteorica, impozit forfetar, etc
Din cauzele enumerate nu s-au creat locuri de munca durabile ci doar temporare si prost platite,,
A conciesionat partia Kalinderu fara bani
In fapt nu Sa facut NIMIC.
Avem apa scumpa ca asa a vrut SAVIN si Consiliul Local PDL
Avem datorii pentru urmatorii 10 ani ca asa a vrut SAVIN si Consiliul Local PDL
Nu vom avea unde sa ne plimbam prin parcuri pentru ca asa a vrutSAVIN si Consiliul Local PDL
Nu avem spital la busteni pentru ca asa a vrut SAVIN si Consiliul Local PDL
Nu avem surse de venit reale din Partia Kalinderu pentru ca asa a vrutSAVIN si Consiliul Local PDL
Se fac proiecte din bani guvernamentali si europeni prost calculate si implementate pentru ca asa a vrut SAVIN si Consiliul Local PDL
Vom avea gunoiul mai scump pentru ca asa a vrutSAVIN si Consiliul Local PDL
Vom avea apa cu clor la busteni pentru ca asa a vrutSAVIN si Consiliul Local PDL
Nu mai avem cai si carute pe strazi, cotete sa crestem o gaina sau un porc, acces pe partii prin parcarile noastre cu masinile noastre pentru ca asa a vrutSAVIN si Consiliul Local PDL,
Dar si CONSILIUL LOCAL format din Anghel, Toma, Chiritoiu, Nemeti, Nargea ( USL ) nu sunt nevinovati si ei au votat alaturi pentru ca asa a vrutSAVIN si Consiliul Local PDL
DECI HAI SA COMENTAM si aici dar si pe strazi, cu prieteni, cu dusmanii, cu turistii, cu oamenii de afaceri cu cersetorii cu desteptii si cu prostii, pe internet pe peste tot pana va incepe sa auda si nemultumirile noastre ale TUTUROR.
PACHETELE, PLIMBARILE si PROMISIUNILE LUI SAVIN VOR FI DOAR LUNA ASTA
Cred ca ar trebui ales de fapt un independent sau un partid inexistent inca, ca sunt convin ca o sa apara. Nu au aparut ca le interzicea savin dar in principiu vor apare.
MAI RAU DE ATATA NU SE POATE „NE-AM SATURAT” Muult prea Muuuulti !.
Bustenari unitziva
Apr 05, 2012 @ 22:20:43
Si pentru a ne recunoaste intre noi in vorba , in scris , in net, hai sa scriem spre exemplu savin cu “s” mic, asa din greseala. Nu e valabil si pentru aceia din primarie cu toate ca ar putea sa se faca anonimi si sa mai puna un pic de gaz pe foc ca se pare ca in ultimul timp sunteti cam toti pe lista de plecare si de prin contabilitati si de prin achizitii si de prin urbanism etc. Va taie sporurile alea inalte imediat dupa alegeri. Nu ca n-ati fi facut nimic dar bine ar fi sa ne ajutati, poate daca iese altu,l si o vrea sa va dea afara ii aratati blogul asta sii dovediti ca sunteti unu dintre inaltatorii lui.
Imi place tradarea dar nu-mi plac tradatorii … e de preferat limbajului savinist netradatorule pupincurist asta e dar eu aduc pe altul.
Ca oricum la cati bani nu mai avti prin primarie va tiratzi in curand singuri
Poate cine stie Se aplica aia cu organigrama si nu va termina ailalti chiar pe toti dar nu sperati ca fara ajutor scapati vre-unul intact. Si datorita functionarilor am ajuns unde am ajuns. Grija locului de munca nu poate fi invocata pentru ca un post de vanzator prin busteni e 1200 lei iar voi din declaratiile de avere in majoritate cica aveti 800 ( Sa va plangem de atentii sau ce ? )
Vorba unui de pe aici ASA CEVA !!! – Treziti-va functionarilor si dati din voi ca altfel oricum nu mai prindem nimic , nici noi nici voi .
Bustenari unitziva
Apr 05, 2012 @ 22:48:36
Si apropo stiati ca de fapt SE DAU ABONAMENTE DE CALATORIE GRATUITA PENTRU PENSIONARII AFLATI IN BAZA DE DATE A VOTANTILOR PDL, nu stiati,cum… de la inceputul lunii , asa ca voi copii de pensionari interesati-va sau trimite-tii pe ai vostri sa vada ca asa este, dar se dau numai pentru unii, ca si pachetele care se fac acum pentru pdl-isti in sala de sport de la Gradina Zoologica.
Numai unii vor avea sarbatori adica 1/4 din locuitori ca 1/4 voteaza contra si 1/2 nu vin la vot.
De aia iese sAVIN. de aia iese pdl.
mamsaturat
Apr 06, 2012 @ 11:59:57
Referitor la primul comentariu, dintre cele 3: cam asta e ceea ce ar trebui sa faca opozitia din Busteni, daca ar fi o opozitie adevarata. Sa le vorbeasca oamenilor despre cum stau lucrurile in realitate, nu sa voteze, ca niste roboti, tot ce li se pune pe masa, cot la cot cu consilierii PDL. Poate ca unii dintre ei ar trebui sa se mute la PDL, macar sa stim o treaba…
Apropo de pirghii, eu cred ca principalul instrument de cistigat voturi este propaganda, adica abilitatea de a spune povesti frumoase oamenilor naivi din Busteni. Si nu e vorba numai de primar, ci de toata ceata de laudatori din jurul sau. De exemplu, despre proiectul “Busteni, o statiune renascuta” s-a spus ca va transforma orasul intr-o statiune “ca in Elvetia”. Si, chiar daca, in realitate, proictul a fost gindit prost si implementat si mai prost, multa lume a inghitit galusca cu “Elvetia”. La fel si povestea cu “dr. ec.”, marele specialist si geniu al Carpatilor, care scoate bani din piatra seaca si care va duce turismul si economia locala pe culmi nebanuite. La fel si povestea cu “Busteniul era un oras prafuit inainte sa vina El Lider Maximo”. Si multe altele. Lumea crede si accepta toate povestile astea, dar nu neaparat pentru ca e proasta, ci si pentru ca exista destul de putine persoane care sa opuna rezistenta propagandei, sa ofere si alta perspectiva. E normal ca, daca toti spun aceeasi placa, despre cit de minunat e primarul si despre cit de bine merg lucrurile in Busteni, pina la urma multi oameni chiar sa ajunga sa creada asta, in ciuda evidentelor (vezi textul “centrul Busteniului arata minunat”, care e acceptat de multi drept adevar de necontestat, in ciuda faptului ca noi avem ditamai gramada de moloz in locul fostului spital, sau a faptului ca trotuarele sint varza – e un exemplu despre cum povestea poate sa bata realitatea).
Si, evident, o alta pirghie prin care controleaza electoratul tine de pomeni. Care, de fapt, sint date tot din banii oamenilor, dar nimeni nu se prinde, iar toata lumea ramine cu impresia ca primarul le-a dat “cadouri” (vezi Ghiveciada din luna martie a fiecarui an sau termopanele puse din imprumuturi bancare).
Virgil
Apr 09, 2012 @ 22:40:58
@ Bustenari – Stimabile se pare ca matale ori nu stai la Busteni ori esti dus cu pluta.Faptul ca spui numai baliverne nu ar fi nici o problema dar ca si fabulezi balivernele chiar ca este suparator.u mai poti face nimic in tara asta ca vezi doam Kalinderul nu este concesionat puiule,spitalul nu la daramat Savin ca a vrut e,l ci faptul ca se putea darama oricand sa te prinda pe tine sau pe mamica ta acolo a fost determinant.Faptul ca din C. Petrescu nu vii spren sud ci te duci spre nord 500 m nu inseamna ca nu mai ai spital (insa boul n u vede decat tzatza de la vaca sa).Abonamente nu se mai da la nimeni boule,poate doar mamei tale sa duca vitzelul la doctor.
A existat undeva pe acest pamant un loc unde sa construiesti ceva fara a avea un santier in zona? Atunci de unde vrei sa iasa circopitecule proiectul din centrul orasului daca nu se construieste ceva? Aaaaaaaaaaaaaa se taie un pic de iarba,se taie doi trei copacei? Dezastttttruuuu! mare dezastru!!!!!!!! Hai ca ma imbolnaviti voi ecologistii lui peste prajit,nu mai poti face nimic in tara asta ca vezi doamne distrugem natura! Cand o sa fie gata proiectul o sa-ti placa zdreantza mica!
Virgil
Apr 09, 2012 @ 22:44:03
Una scriem alta apare pe acest blog. Atentie ! Nu mai denaturati sensul celor exprimate!
pontecuadormit
Apr 10, 2012 @ 00:32:38
De ce ptimarul din Busteni cauta sa atraga toti adversarii politici?
Ieri a stat la el in birou Ilie Marian o ora ,de a iesit ala transpirat de acolo,maine ai sa auzi ca la urmat pe Narcea la PDL!!!!
Mai are sa-i ia pe Anghel si pe Toma si apoi , face pe toti PDL-istii lui ca nu mai are nevoie de ei, a luat opozitia ce nevoie mai are de….putere.
Sa traiasca dusmanii ca la prieteni le-o trag eu!!!!!!!
mamsaturat
Apr 10, 2012 @ 08:13:23
@Virgil
Problema cu santierele din Busteni nu e faptul ca au fost deschise, ci faptul ca stau deschise foarte mult timp, citeodata si mai mult de un an. Daca am fi fost in Germania, multe dintre lucrarile astea s-ar fi incheiat in doar citeva luni, daca nu chiar saptamini. Alta problema ar fi ca se deschid multe santiere simultan. Asta, combinata cu durata mare a lucrarilor si combinata cu ruinele ramase dupa demolari, creeaza atmosfera de santier despre care am vorbit si eu cu alte ocazii si de care s-au mai plins si altii.
Vad ca, in ultima vreme, fanilor primarului le place sa lipeasca eticheta “ecologisti”, incercind sa dea o conotatie negativa termenului. Problema cu taierea copacilor si distrugerea spatiilor verzi nu este, insa, numai una de natura ecologica, ci mai ales una de natura ESTETICA. Este vorba de distrugerea unui lucru FRUMOS si inlocuirea lui cu un lucru URIT. Un parc cu iarba arata FRUMOS, un parc cu o magaoaie de beton in mijloc arata HIDOS. Padurea nedefrisata arata FRUMOS, padurea plina de fiare si betoane arata HIDOS. La fel cum un oras in care sint aplicate niste reguli de urbanism, in conformitate cu istoria si specificul zonei, arata FRUMOS, iar un oras in care se construiesc haotic fel de fel de viloaie arata HIDOS. Este diferenta dintre manelism si civilizatie. Are mai putin legatura cu ecologia si mai mult cu a fi sau a nu fi manelisti. Iar in momentul de fata, Busteniul e condus de niste manelisti.
Al doilea comentariu chiar nu l-am inteles, desi banuiesc ca mi se adreseaza, din moment ce blogul e al meu… Cum adica “una scriem, alta apare”? Atentie la… ce? Cine denatureaza sensul celor exprimate si in ce fel?!
Zdremte mici , cercopiteci de busteni
Apr 10, 2012 @ 14:14:04
Draga Virgil,
Sunt – ecologist, zdreamta mica, cercopitec, bou,dus cu pluta- este caracterizarea perfecta care se potriveste la peste 7000 locuitori ai orasului nostru, cu drept de vot vre-o 5500, asa ca diferenta intre cine a votat cu sAVIN, cine n-a votat cu sAVIN si cine n-a votat de loc , iti multumim si s-ar putea sa ne vedem la vot !
Reluind sirul se pare ca tu stai langa Azuga , multi stam langa Sinaia sau prin centru si ne e un pic greu sa ne deplasam.
Se pare ca nu l-ai auzit pe sAVIN cand a spus ca se vor reda abonamentele pentru ce-i mai in varsta dintre noi acu, vre-o cateva luni.
Se pare ca nu esti schior ca altfel te uitai pe tichetele de la partie si numai primaria busteni si sAVIN nu vedeai scris pe ele.
Se pare ca tu inca crezi ca la Busteni se incaseaza impozite si taxe marete din turism si se ridica santiere si sAVIN construieste din banii publici pentru cetateni si nu din CREDITE ZDROBITOARE.
Somn usor Virgil , sAVIN alaturi de cONSILIERI vegheaza la siguranta zilei tale de maine !
pontescuadormit
Apr 10, 2012 @ 17:20:42
@ zDRENTE MICI – Mai fetelor ce pot sa mai zic? Va supara faptul ca v-am catalogat ecologisti si credeti ca dau o conotatie negativa facand referire la tot ce tine de ECOLOGIE.Va inselati amarnic,nu am nimic cu ecologia si cu actiunile care duc la pastrarea virginitatii naturii,insa cand te legi de cativa metrii de gazon sau de doi trei copaci chiar ca nu vad rostul.Undeva este un adevar,constructorii sau primaria trebuia sa afiseze un panou cu datele inceperii si terminarii lucrarii si eventual o schita a ceea ce vor sa construiasca in locatia respectiva pentru a nu mai exista zeci de discutii cu privire la ceea ce va urma sa apara in acel loc(in cazul nostru PARCUL CENTRAL ).Despre problema abonamentelor sigur vrei sa intoxici populatia ,nu stiu ce sa vorbit in lunile trecute insa sigur nimeni nu mai beneficiaza de ele indiferent de apartenenta politica.Daca tu esti nemultumit ca te deplasezi la Spitalul Azuga ,atunci ce zic cei din P.Tapului,Piatra Arsa sau Podul Zamorei? Acum pentru cateva sute de metrii chiar ca nu moare nimeni.Vechiul spital chiar nu mai putea functiona,sigur tu nu ai mai urcat pe scarile din spate,efectiv aveai impresia ca o sa se rupa sub tine.Se spune ca au aparut ceva doritori in investirea unor sume consistente pentru construirea unui spital in parteneriat cu primaria.Asteptam si vom vedea. Acum ca tot incercati sa aruncati noroiul pe fata primarului ( cu litera mica) eu va cred,sunteti frustrati de faptul ca nu aveti nici o sansa la alegerile locale si cu lista pe care o aveti sigur nu luati mai mult de 25-30 %,insa fiti corecti si recunoasteti ca indiferent ce si cum a facut Savin,Busteniul de astazi arata mult mai bine decat Busteniul de acum 8 ani. Ca a facut greseli,ca a dat pamant unora sau altora sau ca a facut imprumuturi sunt de acord insa fiti de acord ca ce sa realizat in ultimii ani nu au facut si nu faceau toate neamurile lui cAMPEANU sua iLINCA.Va place sau nu aceasta este realitatea. Nu rEALITATEA TV care mananca kk cu vagonul ci realitatea pe care o vedeti cu ochii vostrii injectati de ura impotriva celor care…fac ceva pentru oras nu doar….dau din gura.
pssst
Apr 10, 2012 @ 19:13:06
Tipu de deasupraaaaaaaaa, vezi ca ti-ai gresit numele, erai celalat cu doua mai deasupra nu pontescu ci virgil, pune-te frate de acord cu tine mai intai unde esti si-n barca cui ? sau mergi la 2 capete ?, cine iese ala e. Suntem injectati…?, nu tipule suntem terifiati ca doar atat de putine procente avem in calcule dar ala de deasupra ti-a aratat ca daca venim la vot se va vedea ca cine e cu stampila cu NU are vreo 75% daca iese la vot , daca nu iese la vot asta e ce meritam. Speranta moarte nu are, nici prostia nici vanitatea.
pssst
Apr 10, 2012 @ 19:19:45
Si inca o chestie vad ca ai gresit si procentul de aprecire, 25 – 30%, am inceput sa crestem !!!!???? ca pana acum 85% avea sAVIN si 15 % noi, asa rau a scazut intr-o saptamana ????. Alo, o fi inceput sa se trezeasca lumea ??? sau era asa de apreciere ?
pupici pe obraz
mamsaturat
Apr 10, 2012 @ 19:52:43
@pssst
Pontescul Adormit si Virgil sint una si aceeasi persoana (dupa propriile spuse, dar si dupa adresa de IP).
@Marius, Virgil, pontescu etc.
In ciuda atitudinii golanesti si extrem de arogante de care dai dovada (tipica pentru sustinatorii lui Savin), voi face inca un efort de a-ti da un raspuns cit de cit civilizat:
1) Cu ecologia ori n-ai inteles ce am scris eu in comentariul de mai sus, ori te faci ca n-ai inteles. Repet: atunci cind vorbim de distrugerea unor spatii verzi sau de taierea unor copaci e mai mult o problema de ESTETICA, nu una de ecologie. Probleme ecologice apar in cazul proiectelor mari, in care sint rase hectare intregi de padure (cum vrea sa faca Savin pe Zamora, impreuna cu cuscra-su).
2) De abonamente si de spital a zis o alta persoana. Deci sa nu le amestecam.
3) “sinteti frustrati”, “aruncati cu noroi”, “ura impotriva celor care chiar fac ceva”, “voi doar dati din gura in timp ce altii fac” – toate sint texte STANDARD din abecedarul slugoiului politic. Le-am mai auzit de 1000 de ori, in multe contexte, din partea multor slugoi. Ceea ce nu inseamna neaparat ca tu esti un slugoi, ci doar ca ai acelasi stil de a “argumenta”.
4) Nu pot vorbi in numele tuturor persoanelor care comenteaza pe acest blog, dar eu, personal, NU FAC PARTE DIN NICIUN PARTID. Nu particip la alegeri decit ca votant si nici nu am vreo legatura cu Ilinca, Cimpeanu sau vreun alt politician de pe plan local. Calitatea din care scriu pe blog este cea de cetatean al orasului Busteni. Deci lasa presupunerile si insinuarile gratuite.
5) “Busteniul de astazi arata mult mai bine decat Busteniul de acum 8 ani” – este o apreciere pur subiectiva, o chestiune de opinie. Tu ai opinia ta (neargumentata), eu o am pe a mea. “Realitatea” despre care vorbesti este doar “realitatea” ta, de apologet al primarului. Din punctul meu de vedere, Busteniul de acum este mai urit decit Busteniul din perioada pre-Savin, fie si numai prin prisma faptului ca, in acesti ultimi 8 ani, au aparut o gramada de viloaie de neam prost, de multe ori construite aiurea, cu ingaduinta autoritatilor locale. Schimbari in bine la capitolul aspect ar fi zona din fata de la Caraiman, primaria, casa de cultura, biserica si la unele hoteluri si pensiuni (care oricum nu tin de primarie). In rest avem trotuare pline de gropi, borduri sparte, mai putine spatii verzi, poduri care stau sa se darime, trotuare transformate in parcari, cladiri lasate in paragina, un gard de fier hidos pe marginea DN1, foarte multi copaci taiati, spitalul demolat si lasat asa, fabrica de hirtie demolata si lasata asa, gunoaie care colcaie in multe locuri din oras si asa mai departe. Daca tie iti place, atunci… bravo. Permite-mi ca mie sa nu-mi placa.
pssst
Apr 10, 2012 @ 22:44:00
Scuze de deranj dar cine e Marius?
Acum chiar ca ma intreb, oare PDL -ul chiar a pierdut 10 % intr-o saptamana , de la anuntarea candidaturii lui sAVIN. Chiar asa de tari erau consilierii scosi de pe listele PDL gen Buricea, Luca, Ivan etc, si chiar asa slab e Narcea ? Chiar citesc internautii bustenari blogul la asa nivel ( vad e coment cu ..39 in coada ) si mai si i-au atitudine.
Pai chiar ar trebui luxati aia cu spaga ( cantare si sacose electorale ) de neiesire la vot si cel putin un 40% la alegeri , tot ar fi ceva, macar de atragere de atentie ca muchia e aproape.
Ce bine ar fi sa nu mai pomenesti de IP ca sperii multe personaje care vor sa se exprime LIBER. L-am vazut din prima ca e double face. Ar trebui sa fi atent totusi la astea / intern sa nu devi cunoscut.
O noapte buna voua tuturor .
pontescuadormit
Apr 11, 2012 @ 00:30:44
Un lucru este sigur,mamsaturat de pssst ! A fost nevoie doar de doua-trei postari ca sa te fac sa iesi din carapace.Exista vreo regula scrisa sau nescrisa care sa-mi interzica sa postez pe unul sau pe o mie de pseudonime (sau nume-paravan sau ghostwriters sau cum vrei tu!) ?? Daca vrei schimb si IP-ul ori de cate ori vrea muschiul tau (nu ca ar fi cel real! sau….!!!! ) insa altceva te roade pe tine si anume faptul ca sunt oameni (inferiori tie dupa cum vad ca-ti place sa crezi) care nu-ti impatasesc ideile,ca sunt de parte CEALALTA ,ca au alt tip de gandire si vad altfel lucrurile .Faptul ca in acceptiunea ta exista majoritatea care in obscura lor gandire sunt lacheii puterii si slugoii jupanilor PDL-isti din acest oras te face sa turbezi de furie si cu ochii injectati nu mai vezi decat partea intunecata a lucrurilor.Nu vreau sa-ti schimb viziunea ,nu vreau sa cred ca vreodata vei rausi sa vezi dincolo de varful nasului pe care-l porti prea sus in inchipuirea ta ca esti CINEVA,insa sunt sigur ca va veni vremea cand ghemuit in strafundul sufletului tau vei tresari la gandul ca poate undeva ai gresit in aprecierea lucrurilor care te inconjoara. Tu insa in conformitate cu principiul Leninisto-Stalinist ,,cine nu este cu noi este impotriva noastra!!” mergi inainte si sigur ai sa mori cu dreptatea (crezi tu!!) sub perna.Si inca ceva puisor,in timp ce eu produc singur banii din care traiesc eu si familia mea tu, un sobolan fricos traiesti din banii statului ,esti un slujbas marunt,un BUGETAR frustrat care, cand nu are ce fura sau excroca tremura de necaz ca altii pot iar el nu.Te-am citit si sa fi sigur ca ne vom mai vedea. Si inca ceva tine minte celebra fraza rostita de legendarul Bastos “In nemernicia mea, ca un caine turbat, am muscat mana care m-a hranit” si nu uita un lucru….cainii turbati sunt …eutanasiati. NOAPTE BUNA !!!!! C. I .
mamsaturat
Apr 11, 2012 @ 08:32:52
@pssst
“Marius” e unul dintre numele cu care a mai semnat Virgil-pontescu. Nu are importanta. Chestia cu IP-urile n-ar trebui sa sperie lumea, mai ales ca orice site (blog, ziar etc.) pe care pot fi scrise comentarii retine adresele de IP si le face vizibile pentru administratorul site-ului respectiv. Dar asta nu inseamna ca administratorul poate sa afle cine e in spatele IP-ului (doar daca e securist sau mafiot si numai incalcind legea). Cel mult, poate sa-si dea seama daca aceeasi persoana scrie cu mai multe pseudonime (ceea ce pe mine nu ma deranjeaza).
@Pontescu
Catre cine este adresat ultimul comentariu, catre mine sau catre pssst? Ca nu se intelege…
Nu a zis nimeni ca nu ai voie sa scrii cu 2 pseudonime. Poti sa folosesti si 100 de pseudonime. Singura problema e ca se creeaza confuzie, mai ales daca intr-un comentariu stilul de a scrie e cel al unui dizident al puterii locale, iar in altul stilul e de apologet al aceleiasi puteri. Adica ar fi trebuit sa il pastrezi pe “pontescuadormit” pentru comentarii de dizident, iar pe “Virgil” sa-l folosesti ca sa-l aperi pe primar si sa injuri in stinga si-n dreapta. In fine, asta nu ma deranjeaza, poti sa comentezi cum vrei si cu ce pseudonime vrei.
In restul comentariului ai batut cimpii serios… spui ca noi sintem aroganti si intoleranti cu opiniile altora, desi, in realitate, e un pic invers; confunzi (intentionat?) sentimentul de ura cu sentimentul de revolta; ne faci sobolani, hoti si escroci; insinuezi ca am fi bugetari (fals, cel putin in cazul meu), apoi reiterezi golania PDL-ista cu “privatii cei buni, care isi produc banii” si “bugetarii cei rai, care traiesc din banii statului” (daca nu intelegi de ce este o golanie, iti pot explica). Dar asta ar fi OK, pentru ca e dreptul tau sa spui ce vrei si in ce fel vrei. Insa, la final, vad ca deja treci la amenintari, ba chiar amenintari cu moartea. Una e sa vii aici, sa injuri, sa faci insinuari de smecheras sau sa minti si CU TOTUL ALTCEVA e sa incepi sa ameninti! Pentru ca, in momentul in care treci de la “sopirle” la amenintari, deja incetezi sa mai fii un simplu activist de partid si devii un BANDIT. Un INTERLOP. Din cite stiu eu, amenintarea cu o fapta penala este considerata, la rindul ei, o fapta penala, mai ales daca e facuta de pe o pozitie de forta (om al puterii locale). Deci mare grija…
pontescuadormit
Apr 11, 2012 @ 10:16:48
Nu ai inteles nimic si nici nu cred ca ai sa intelegi vreodata.Nu sti sa citesti printre randuri,intelegi sensul cuvintelor si al frazelor numai asa cum vrei tu asa ca nu are rost sa mai discutam.Cat despre referirea pe care am facut-o la legendarul Bastos si la cainii turbati iarasi bati campii. Sper sa scapi de anxietatea care te-a cuprins si sa privesti lumea altfel.Ramai sa discuti in continuare cu tine insuti si …..multe ,,succesuri” !
PS Nu am semnat niciodata cu pseudonimul Marius,dar daca vrei poti sa-mi scri pe adresa de maill pe care vad ca o cunosti.
mamsaturat
Apr 11, 2012 @ 12:11:06
La adresa de mail ma si refeream. Si aceea este tot o semnatura, chiar daca o vad numai eu. Pe mail, insa, n-am ce sa discut. Daca vrei sa discuti, discutam la vedere. Dar civilizat si cu argumente, nu in stilul smecheresc in care ai venit sa comentezi aici, pentru ca mai apoi sa incerci sa pozezi in victima, in om rafinat, al carui discurs elevat e mai presus de puterea de intelegere a celorlalti. De fapt, tu ai venit aici cu un limbaj si cu o atitudine de smecheras si ai fost tratat cu mult mai mult respect decit ai fi meritat. Asa ca stai linistit, nu o sa-ti simta nimeni lipsa. 😉
Primaria Busteni
Apr 13, 2012 @ 12:03:34
Acum in prag de sarbatori am devenit mai transparenti, astfel am realizat ca un contact cu cetateanul se realizeaza numai prin comunicare si prin ascultarea vocii celor pe care ii conducem. In acest sens pentru a va putea exprima liber ideile si nevoile am creat pe facebook profilul primariei, mod concret in care doleantele dvs vor ajunge la noi.
Dati-ne Like si va vom tine la curent
Sarbatori Fericite
beea
Apr 13, 2012 @ 20:38:17
Buna seara.nu va mai certati,ca niciodata no sa fie bine pt.cetatenii acestiu oras.Am sa va spun ca a inceput ,,pachetida”organizata de primarie.Nu e nici o treaba ca un ajutor cat de mic e bine venit pt orice om..Pana aici cred ca e bn ,dar si acestea sau dat pe pile,pe ochi frumosi……O mama cu 3copii,sa dus pt un pachet sa vada daca e scrisa pe acea lista,dar nu era scrisa ca nu are dreptu ca se da numai la pensionari???bun zice da dar bunica are 350ron deci dansa trebui sa ia pachetul respectiv.A…..nu nu se poate spune d-na NINA,angajata la hotel alexandros,nu se poate pt-ca trebui sa aduceti 12ron si cuponu de pensie.si va intreb in treaba asta oare numai primaru e devina sau si restul,eu le spun ,,pupincuristi”,
mamsaturat
Apr 14, 2012 @ 08:50:48
Buna dimineata si Sarbatori fericite tuturor!
Ma bucur sa aud ca exista, la nivelul autoritatilor locale, dorinta de a interactiona mai mult cu cetatenii, pentru ca, in momentul de fata, sint ceva probleme la acest capitol. Prima ar fi ca nu se ofera informatii suficiente si la timp in legatura cu deciziile care ar putea avea un impact semnificativ si in legatura cu proiectele mari (de exemplu, despre proiectul “Busteni, o statiune renascuta” mi-a fost destul de greu sa obtin unele informatii, chiar si partiale, desi acest proiect se afla pe masa autoritatilor locale de foarte multi ani). A doua ar fi ca autoritatile locale nu isi motiveaza transparent, cu argumente si cifre, deciziile mai importante (un fel de expuneri de motive, care ar trebui sa apara pe site-ul primariei, de exemplu, in cazul fiecarei astfel de decizii si in cazul fiecarui proiect mai important pe care autoritatile locale au de de gind sa-l puna in practica). Iar o a treia problema ar consta in faptul ca noi, cetatenii, nu sintem niciodata intrebati daca vrem sau daca nu vrem sa se ia o anumita masura (de exemplu, in cazul clorinarii apei potabile) sau daca vrem sau nu vrem sa se implementeze un anumit proiect. Sintem doar anuntati ca se va face, de multe ori prea tirziu, atunci cind decizia e deja luata.
@beea
Nici mie nu imi place sa ma cert, dar aici a fost vorba de niste provocari, care trebuiau sa primeasca un raspuns. E cam greu, totusi, ca la injuraturi, mistouri si diversiuni sa raspunzi cu “Bine-ai venit pe blog!”, oricit ai fi de tolerant.
O intrebare: din partea cui sint date pachetele? Din partea primariei sau din partea primarului ca persoana fizica? Or fi luate din bani publici sau din banii primarului? Desi, oricum ar fi, nu prea e normal ca se intimpla inainte de alegeri (mai ales daca in pachete sint si fluturasi cu mesaje din partea unor politicieni din judet, asa cum am inteles ca s-a intimplat la Ploiesti). Normal ar fi ca ajutoarele, daca vin din partea autoritatilor publice, sa fie date sistematic, nu numai cu anumite ocazii, si sa fie date numai oamenilor care chiar au nevoie de ele.
Marcel
Apr 14, 2012 @ 16:49:11
@nu mai bea-
Nu stiu din banii cui se distribuie aceste pachete insa afla ca, nu se dau numai in preajma alegerilor iar incepand cu 2004(pana atunci nu primea nimeni nici un bob de fasole) se dau de doua ori pa an in preajma sarbatorilor si in special oamenii nevoiasi si inaintati in varsta primesc aceste pachete.Eu am doua vecine ,trecute bine de 70 de ani si sigur au primit pachete mereu fara a cere cineva vreun leu pentru asta.La fel primesc si copii dulciuri,parintii nostrii au fost sarbatoriti anual la implinirea a 50 da ani de casatorie,profesorii sunt rasplatiti cu premii de ziua lor in luna martie.Oare nu sunteti unul din nemultumitii care spun ,,de ce sa primeasca numai ei? sa primesc si eu ca si eu sunt sarac” Toti cei 9000 de locuitori ar trebui sa ceara? Adevarul este ca suntem o tara de cersetori si asistati,chiar a disparut si ultima urma de demnitate? Din pacate tinerii sunt cei mai vehementi si dornici de ,,pomeni” sarmanii batranei daca primesc ceva bine ,baca nu ,asta este merg mai departe fara a cere socoteala nimanui.Avem multe de invatat de la generatia lor,insa bunul simt se pare ca a plecat departe de Romania.
mamsaturat
Apr 16, 2012 @ 08:19:43
@Marcel
Trebuie sa incep cu aceeasi intrebare pe care i-am pus-o si lui Virgil Pontescu: catre cine este adresat comentariul, catre mine sau catre beea? Rugamintea ar fi, daca se poate, sa nu mai vorbiti cu mai multe persoane ca si cum ati vorbi cu una singura. Virgil Pontescu facea asta si este unul dintre motivele pentru care m-a enervat.
In comentariul precedent, eu nu am spus ca “se dau numai in preajma alegerilor”, ci am spus ca “nu prea e normal ca se intimpla inainte de alegeri”. Stiam ca se dau de sarbatori, dar, atunci cind sarbatorile se nimeresc chiar inainte de alegeri, poate ca ar trebui sa se faca o exceptie.
Rapunsul la intrebarea “Oare nu sunteti unul din nemultumitii care spun …” este NU. De altfel, in comentariul meu de mai sus, am si spus, cit se poate de clar, ca ajutoarele ar trebui “sa fie date numai oamenilor care chiar au nevoie de ele”. Deci nu ajutoare pentru toti, ci ajutoare numai pentru cei mai saraci, in functie de nevoile fiecaruia. Eu n-am nevoie de niciun fel de ajutor si, chiar daca as avea, tot nu as accepta ceva de la Savin. Problema e ca, daca aceste pomeni se fac din banii primariei, adica din bani publici, atunci:
1. ar trebui sa fie distribuite echitabil
2. nu ar trebui sa fie asociate, in niciun fel, cu vreun politician sau vreun partid politic
Lectia de morala de la finalul comentariului se bazeaza pe premisa falsa ca noi am fi unii dintre “nemultumitii care spun […] sa primesc si eu ca si eu sunt sarac!”. Nu e cazul, dar, ca principiu, sint de acord – daca am fi o tara de oameni demni, nu numai ca n-am cere de pomana, dar ne-am simti insultati de faptul ca ni se ofera astfel de atentii, avind in vedere ca, in democratie, rolul politicienilor nu e sa imparta pachete, ci sa administreze eficient banul public si sa creeze conditii economice sanatoase, astfel incit oamenii sa se poata descurca singuri.
jigodia nerecunascatoare
Apr 16, 2012 @ 23:49:25
@ Marcel
Scrisoare de amor!
Se pare draga Marcel ca bunicii si parintii nostri primesc din 2004 pachete.
Elogiu marelui sAVIN. Este adevarat ca a dat, acum este insa o intrebare existentiala, intai o pun, tu iti raspunzi dupa care ne dam unul la altul … dreptate:
Un caine se lingea, … ce facea … lua sau dadea ?
Pai bai fratele meu intr-u suferinta sau bucurie pe burta, tu ai gustat anul trecut mezelurile ????? anul asta ?????? . Pai bai manelistu-le eu nu zic ca sAVIN nu vrea sa dea dar tot odata o si ia, ca in loc sa renunte la 1-2 produse si da dea calitate, a pus Diverse iar batraneii in afara de zahar, faina si ulei incearca sa faca cadouri la copii, care incearca sa dea la caini si cainii si pisicile nu mananca.
Si da, toti cei 9000 de locuitori ar trebui sa ceara pentru ca pomenile pe la sinistratii din toate timpurile, vezi si anul asta 60.000 RON, tot din banii lor s-au facut, la busteni era zapada de 1 metru la ei de 40 cm. Pune tu cei 60.000 la salam si toba si vezi ce mancau aia 2000 de aici. Imaginea in bataie de joc nu e totul.
Si eu am primit pomana dar in loc sa spun “sa fie primit” m-am vazut nevoit sa scuip si iata ca in loc sa apreciez injur , ca preferam sa pap bun si putin decat sa arunc mult si prost, dar daca tu esti obisnuit sa manaci ” cacaturi” n-ai decat.
Profesorii sunt rasplatiti de ziua lor… Tu te auzi ? Pai sunt manjiti de ziua lor. Arata cu tastatura un profesor – DASCAL, in Busteni si il preamaresc, il votez primar, consilier si presedinte de stat. Ce mama necuratului, am inebunit cu totii… nu mai vedem chiar nimic, nu vedem ca astia dau note doar ca sa dam copii la meditatii, ca nici materia nu mai trateaza nimic, pai cand faceai tu scoala despre ce invatai si despre ce invata copii sau nepotii tai acum. Ai mai vazut vreunul citind ceva in afara de sfantul cautator Goagle ?
Demnitate … Sa ai tu cand n-oi plati 40 de cubi de apa la Hidro, care baga in curand apa cu clor la Busteni, care o sa-ti dubleze din nou tariful, la fel si la gunoi, cand vei avea turism la Busteni sau investitori care cumpara cu 10 Euro de la primarie teren si nu vand cu 300 – 400, cand vei vedea ca s-a oprit jaful p’aici, atunci sa vorbesti bai Marcele, dar pana atunci i-a o gura de salam de vara si niste parizer, intra din nou si posteaza gustul sa vezi ca realitatea e alta.
Si cand te gandesti ca mai suntem si vre-o 2000 prin PDL si ne mai decidem si soarta JIGODIILOR MANIPULATOARE. Va urez sa va infruptati toata viata numai din acelasi tip de mezeluri poate cine stie o sa si latrati n-o sa fiti doar scatofagi.
PS – Noe a plecat cu barca, deci nu mai scapa specia PDL-ista. Nu uita de prima intrebare cu luat’u sau dat’u Marcele.
jigodia nerecunascatoare
Apr 17, 2012 @ 18:17:26
Iata dragi alegatori ca pana la urma suntem un popor de milogi. Marcel avea dreptate. Primarul ne-a dat la toti… PARCARI GRATUITE. Si acum pe principiul milogeniei, noi astia care deja am platit parcarea pana in decembrie sa mergem la primarie sa ne dea banii inapoi sau le achita dl. Marcel. PAi e corect sa ia tot poporul si doar unii sa dea. Na ca iar avem intrebarea existentiala ce-am facut am luat sau am dat sau acum in aceste conditii luam sau dam ???
Sursa: http://ph-online.ro/actualitate/item/14629-primarul-emanoil-savin-iepuras-de-paste-pentru-locuitorii-din-busteni-parcari-gratuite-special-amenajate – copy si paste in browser
Dar Da , toata lumea zice ca suntem nerecunoscatori si ca nu e campanie e doar intelegerea saraciei.
Dar pe acelasi principiu de scutire de la plata, n-ar vrea dl pRIMAR sa ne scuteasca sa mai platim apa la Hidro luna aprilie, mai si iunie, doar pana la alegeri ? sa inteleaga cam ce eforturi depunem sa platim facturile, ca si Hidro administreaza tot reteaua facuta din banii nostri, ca si parcarile in care de acum in colo ( depinde pana cand ? ) ne vom parca Jipanele si Super masinile noastre de saraci.
Sa taim mai bine cu Pa rcarea Gratuita
Marcel
Apr 21, 2012 @ 19:19:35
@JIGODIILOR
Mai franzela ,eu nu stiu ce orientare sexuala ai tu insa daca te mananca gaozul sa-ti fie de bine,eu nu primesc scrisori de amor de la bulangii.Mai GAOZ nu se pare ci sigur parintii si bunicii tai (daca ai si nu esti al …nimanui) primesc pachet inainte de sarbatori din partea PRIMARIEI BUSTENI reprezentata de Primarul SAVIN!! Tu care te intitulezi JIGODIE (adica caine bolnav de jigodie) sti cel mai bine cum vrei ,este probleme ta daca o dai saudaca o iei ,eu cred ca oricum pentru tine nu conteaza pentru ca-ti face mare placere indiferent de postura.Ma treaba cu gustatul nu stiu ce sa-ti spun,dupa ce te lingi atata pe………nu stiu ce gust mai are alt salam,tu ne spui ca nu-ti pace,aici este problema de continut.Te cred ca tu nu stii ce inseamna a fi dascal,gandul tau cred ca fuge la biserica insa faptul ca nu cunosti prea multi este evident ,se vede ca ai absolvit cele 12 clase sub pod la Gaman (sa ma scuze domnul Gaman insa asta este ….).Despre apa ,pe care tu numai o bei, ca in rest nu cred ca o folosesti si pentru altceva , nu-ti convine vira la izvor ca este gratis si fara clor.Aia cu terenul chiar ca ma gadila in nas ,de 8 ani o tot flenduriti pe aici si fas,mai aveti pa aia cu BRD-ul si gata aveti tot tacamul.Tu spui ca esti din PDL si vborbesti de jigodii manipulatoare,SICTIR JIGODIE esti un imputit de USL-ist sau mai rau ECOLOGIST BASINOS ,sa va fie de bine si poate prin 2030 apucati si voi sa scoateti capul si sa incercati sa conduceti acest oras.Cand ne vom plictisi noi va facem loc JIGODIILOR NESIMTITE.
Bustenarul din Busteni
Apr 22, 2012 @ 20:06:41
Am si eu o intrebare :
Vad ca toata lumea se cearta dar intrebarea mea e mai mult , nu neaparat la dl Savin ci la Urbanism sa u Taxe Locale – Cat s-a incasat ca taxa de daramare la Fabrica de Hartie si prima daramata si a doua, ca eu vreau sa daram de doi ani 2 camere si tb sa fac proiect si sa platesc taxa ? e valabil doar pentru persoane fizice ??
Multumesc
mamsaturat
Apr 23, 2012 @ 08:22:32
Ar fi pacat ca discutiile despre niste probleme reale si serioase ale orasului Busteni sa inceapa sa fie percepute, in mod FALS, ca niste “certuri” intre doua tabere politice care se bat pe functii si putere. Din acest motiv, cred ca ar trebui sa evitam sa ne coborim la nivelul oamenilor primarului, care vin aici doar ca sa injure si sa provoace scandal.
Ca o curiozitate, ar fi interesant de stiut cam citi dintre cei 2000 de membri ai PDL Busteni, care citesc comentariile scrise de aparatorii primarului, se simt reprezentati de limbajul si de atitudinea acestora.
Marcel
Apr 23, 2012 @ 12:51:32
@ mamsaturat
Stimate domn,dupa cum ai observat nu raspund pe un anumit ton decat acelui care a postat la adresa mea pe tonul respectiv.Pentru unii faptul ca nu suntem in aceiasi barca cu ei inseamna ca suntem niste primate care folosesc sistemul de turma.Va inselati stimati domni fiecare cetatean are dreptul de a alege persoana sau curentul politic pe care-l doreste si nu vad ce este gresit in a-ti apara parerile.Din cate vad a nu fi sustinator al miscarii ecologiste sau sustinator al USL-uli este o mare crima pe aici,OK mergeti inainte convingeti oamenii cu fapte nu cu vorbe frumoase si o sa fiti candva castigatori insa acum nu va dau prea multe sanse deoarece ipocrizia , infantilismul si lipsa de educatie duce la cresterea in sondaje a partidelor de genul PP-DD ,insa asta este,ce vom vota aia vom avea.Sa aveti o zi buna.
mamsaturat
Apr 23, 2012 @ 19:37:11
@Marcel
“fiecare cetatean are dreptul de a alege persoana sau curentul politic pe care-l doreste”
A sustinut cineva contrariul?
“nu vad ce este gresit in a-ti apara parerile”
Absolut nimic. A sustinut cineva ca este gresit? Nu faptul ca oamenii isi apara parerile deranjeaza, ci modul in care o fac. Aproape toti sustinatorii primarului Savin care au comentat la mine pe blog au avut un anumit tip de atitudine, agresiva si smechereasca, iar acea atitudine a deranjat, nu faptul ca au opinii diferite de ale mele.
“a nu fi sustinator al miscarii ecologiste sau sustinator al USL-uli este o mare crima pe aici”
Nimeni nu a spus asta. Repet, nu diferenta de opinii e cea care deranjeaza, ci felul in care sint sustinute aceste opinii.
“convingeti oamenii cu fapte nu cu vorbe frumoase si o sa fiti candva castigatori”
Asta deja este inca un exemplu de “sopirla”, o diversiune tipica pentru sustinatorii primarului. In conditiile in care eu am scris mai sus, cit se poate de clar, ca “NU FAC PARTE DIN NICIUN PARTID”, de ce mi te adresezi ca si cum eu as face parte dintr-un partid de opozitie? E o smecherie la care ati apelat toti, de la Lili si pina la Marcel: scoateti o chestie de la voi din burta, dupa care va comportati ca si cum inventia voastra ar fi o certitudine. Ba, citeodata, chiar incepeti sa tineti lectii de morala pornind de la inventia respectiva! In plus, tu insinuezi aici ca oamenii care il critica pe primar au, in “realitate”, un interes ascuns, meschin, pur electoral, iar problemele despre care vorbim noi nu sint reale, ci doar niste pretexte de a-l “ataca” pe Savin. Ceea ce este FALS! Imi pare rau, dar a face astfel de insinuari, a veni, iar si iar, cu acelasi stil de sopirle, este, din punctul meu de vedere, o dovada de lipsa de onestitate.
“ipocrizia , infantilismul si lipsa de educatie”
Din moment ce comentariul imi era adresat mie, sa inteleg ca si eu ma incadrez la “ipocriti”, “infantili” si “lipsiti de educatie”? Poti sa detaliezi? In ce fel sint eu ipocrit, infantil si lipsit de educatie?
Marcel
Apr 23, 2012 @ 21:31:18
@mamsaturat
Dragutule se vedea de la o posta ca nu tu erai adreantul pentru infantil,ipocrit,lipsit de educatie insa vad ca musca este prea mare pentru caciulita ta.Pa puiule ,sincer MAMSATURAT de mecla ta mereu intrebatoare cu un aer tamp.Mai ai de invatat puiule sa traiesti in hatisurile acestei lumi cu reguli severe,ramai in carapacea ta de nepatruns si viseaza la cai VERZI pe pereti. A D I O !
Bustenarul din Busteni
Apr 23, 2012 @ 23:07:41
La Marcel
As vrea si eu o definitie a “hatisurile acestei lumi ” si inca o intrebare Darvin sau Dumnezeu, caci eu ma cred o creatura a LUI , tu esti cumva maimutoi ???, pe urma Marcelus darvinist, nu crezi ca esti sau faci parte din specia primatelor mari gen gorile – babuini, manelisto – atv-isti, manoputist pervers, porc nenorocit, hahalera pdl-ista, imbecil imberb, dobitoc retardat, prohab introdus,spelb pervers, scatofag furios, castrat impotent, imi voi alege mai cu fast cuvintele si mancami-ai, ti le voi comunica, eminamente boule , incepeti sa pierdeti babuini pdl-isti. 70% si in doua saptamani supt ( sau sa-mi ) supt 40% , Dobitoc esti, dobitoc ramai. PDL-ist verde cu ochi mijlocii.
mamsaturat
Apr 24, 2012 @ 07:58:36
@ Marcel
Bine 🙂 Pentru un moment am crezut ca incerci sa renunti la tonul smecheresc si chiar vrei sa discuti civilizat. Se pare ca nu era cazul, asa ca de acum prefer sa te ignor, pentru ca esti un om incredibil de parsiv. Sper ca de data asta chiar sa te tii de cuvint cind spui “adio”, nu ca data trecuta, cind ai spus “nu are rost sa mai discutam”, dupa care ai disparut doar ca “Pontescu”, dar ai revenit ca “Marcel”.
mamsaturat
Apr 25, 2012 @ 09:54:47
Trei chestiuni:
(A) Pentru cei care sinteti impotriva primarului Savin, o sa repet ce am spus si mai sus: atita timp cit voi va coboriti la nivelul slugoilor primarului, le faceti jocul lor. De aceea, ar fi bine sa incercati sa aveti un limbaj civilizat si, acolo unde este cazul, sa comentati cu un singur pseudonim (nu-l mai schimbati la fiecare 2-3 comentarii). Lasati-i doar pe ei sa apeleze la astfel de trucuri si sa injure ca la usa porcului. Folosind retorica si metodele lor nu faceti decit sa dati credibilitate mesajelor de propaganda pe care ei vor sa le transmita – in acest caz, ca “oamenii care sint impotriva primarului sint niste oameni needucati, prefacuti, interesati doar de accesul la ciolan”. E chiar asa de greu de inteles?
(B) Referitor la acuzatiile si insinuarile fata de persoana mea, pe care fiecare slugoi care intra pe aici se simte, in nerusinarea lui, obligat sa le faca… Tiparul este ceva cam de genul urmator:
1. golanul vine si face o insinuare (ba ca as fi de la USL, ba ca as fi de la ecologisti, ba ca vreau sa candidez la primarie, ba ca toti oamenii care scriu aici impotriva lui Savin sint, de fapt, tot eu, ba ca fac parte din “bransa” si ma “oftic” ca nu am intrat “in carti” si alte asemenea aberatii, scoase de la el din burta)
2. eu ii spun golanului, cu subiect si predicat, ca afirmatia lui este falsa
3. golanul insista pe ideea lui fixa, desi nu se bazeaza pe nimic concret
In momentul in care golanul continua sa se comporte ca si cum inventiile lui ar fi certitudini, in conditiile in care eu i-am spus deja ca nu are dreptate, insistenta lui este echivalenta cu a ma face mincinos si impostor. Fara sa se bazeze pe nimic, pur si simplu… pentru ca asa vrea el! Ori asta este o dovada clara de golanie si de rea vointa.
Mai mult de atit, acest gen de atitudine nici macar nu are sens din punct de vedere logic. Am explicat asta mai demult, pentru sluga numita “Lili”, dar reiau si acum explicatia de atunci. Din punct de vedere logic, exista doar 2 variante (legea tertului exclus):
1. eu sint cine spun ca sint (un cetatean revoltat de felul in care merg lucrurile in prezent la Busteni, neimplicat politic etc.)
2. eu nu sint cine spun ca sint, ci sint ceea ce insinueaza slugoii ca as fi (activist USL, bugetar escroc, om interesat sa ajunga la ciolan etc.)
Problema e asa: daca varianta 2 ar fi adevarata, iar intentia ar fi sa creez o perceptie falsa asupra mea, sa ii pacalesc pe cititorii blogului ca sint altcineva decit sint in realitate, atunci orice comentariu care mi-ar fi “demascat” “inselatoria” nu ar mai fi avut cum sa apara pe blog. Simplul fapt ca aici, pe blog, apar comentarii in care acesti indivizi sinistri pot insinua ca eu sint un impostor e o confirmare a faptului ca nu sint. E o chestiune de logica elementara.
(C) Intrucit, in comentariile de mai sus, s-a depasit orice limita a bunului simt (si nu ma refer atit la obscenitati si injuraturi, cit la tupeul absolut iesit din comun al slugoiului PDL-ist), de acum incolo voi lua citeva masuri in ceea ce priveste discutiile de pe blog:
1. Toate cuvintele obscene si insultele vor fi taiate si inlocuite cu stelute (***).
2. Am facut o pagina speciala, intitulata “Galeata cu troli”, unde vor fi mutate toate comentariile golanesti, smecheresti, insinuante, facute cu rea credinta sau prin care se incearca deturnarea discutiilor si transformarea lor intr-o gilceava de mahala. Asta nu inseamna ca sustinatorii primarului nu mai au voie sa comenteze pe blog, ci doar ca, in cazul in care vor continua sa vina aici cu aceeasi atitudine de smecheras de cartier, comentariile lor vor ajunge in “galeata”.
Galeata cu troli am inaugurat-o cu ultimul comentariu al lui Marcel Virgil Marius Pontescu (care neaga cu tupeu ca ar fi una si aceeasi persoana, desi stie foarte bine ca eu ii pot vedea si IP-ul si adresele de email fictive cu care se semneaza la fiecare comentariu). Cine vrea sa ii citeasca elucubratiile acestui individ, o poate face pe pagina respectiva (daca nu o puteti localiza pe blog, o puteti gasi cu Google, cautind “galeata cu troli”).
Din acel comentariu, singurul lucru care a avut, cit de cit, sens, a fost prima propozitie – “Vad ca vorbesti despre discutii civilizate insa atunci cad tu si [ceilalti] injurati ca la usa cortului taci malc,deci esti de acord cu acest limbaj” – dupa care Marcel a luat-o din nou pe aratura. Raspunsul ar fi urmatorul: In contextul din comentariul meu de mai sus, “sa discuti civilizat” insemna “sa renunti la tonul smecheresc”. Deci despre asta era vorba, nu despre limbaj. Insa NU, nu sint de acord cu acest limbaj (chiar daca ma deranjeaza intr-o mai mica masura decit tupeul), indiferent de persoana care il foloseste (simpatizant sau critic al primarului). Motiv pentru care, de acum inainte, derapajele de limbaj de pe acest blog vor fi taiate, fara discriminare, dupa cum am mentionat si mai sus.
Bustenarul din Busteni
Apr 27, 2012 @ 19:57:02
Ei acum Marcelica PDL sa te vad. Oare noi astia fara partid, cu cAP fara partid , ce mai promitem bustenarilor. Se pare ca sEFU o sa ne arate “dosul” pentru pupat, dar din ce partid ???. Si noi astia care ne pregatisem cu buzele tuguiate sa pupam fundul PDL-ist ca va aduce in continuare bani, acu ce facem. Da ce o face Narcea acum ? Ce o face oraganizatia mandra PDL care acu doua zile indemna sa-i pupam, acu merge sa pupam alt partid?
@ mamsaturat
Se pare ca ai intuitie cu trecerea in USL a lui sAVIN cu tot cu multul partid( acum vre-o cateva saptamani postai ), numai ca la acea vreme era de necrezut ziua de azi. Sa speram ca macar de data asta sa traim CORECT, in contextul tarii. Orasul se va reface fara sAVIN, iar daca tot el va ramane primar sa speram ca macar Opozitia care acum a devenit Putere, indiferent, va stopa avantul nechibzuit.
Sanatate
mamsaturat
May 02, 2012 @ 08:13:07
Am scos comentariul din “galeata”, pentru ca acolo e pagina rezervata trolilor.
Cu Savin la USL ramine de vazut ce se va intimpla… In caz ca nu trece, nu va mai avea sprijinul politic pe care l-a avut pina acum, ceea ce inseamna bani mai putini si protectie redusa in fata legii (chiar daca are prieteni influenti si prin USL, gen Dragnea). In caz ca trece, isi va consolida statutul de traseist politic si, totodata, vom avea si confirmarea, daca mai era nevoie, ca PDL Busteni este un partid-turma (in caz ca se vor transforma toti, peste noapte, din PDL-isti in USL-isti). Deci eu zic ca, oricum ar fi, tot e un cistig. Insa cel mai bun lucru in treaba asta cu schimbarea guvernului e ca a disparut Udrea de la MDRT (Petrescu era doar un locotenent al “doamnei”), asa ca acum sint sanse sa se opreasca risipa, care se facea, in principal, prin intermediul acestui minister. Deci, daca Ponta nu are cine stie ce nostalgii pentru perioada in care la turism era Dan Matei Agathon (Udrea in varianta masculina), ar trebui sa se cam termine nebunia asta cu gondolele, domeniile schiabile, defrisarile aiuristice, soselele prin munti sau statiunile de la zero proiectate in mijlocul parcurilor naturale. Vom vedea…
Anonymous
May 09, 2012 @ 11:35:42
buna ziua.m-am abtinut in ultimu timp sa mai comentez la discutile d-voastra,deoarece nu i-mi plac jignirile.nimic din ce se face sau sa facut in busteni nu cred ca e bn pt acest oras.orasul ca orasul.dar locuitorii atatia cati au mai ramas bustenari din tata in fiu,unde sunt?de ce nu se poate unii sa-si impuna punctul de vedere?poate e tarziu,poate nu avem pe cine alege in locul lui savin?chiar asa?nu am putut trece astazi prin fata garii fara sa-i aud discursul!!!!.zici ca era ceausescu …se lauda cu ce sa facut si cu ce se va face.cati bani a luat cat, va lua etc…nam stat sal ascult debitand prostii…. parca azi era ziua independentei,sau ziua europei? ca acu nu mai sti ce e dar
nu sedinta de partid……….asta e
vin alegerile si stau toti cu morcovu in c….haideti sa ne unim sa mergem la vot sa nul votam.nu stim ce paleta de candidati va fi pusa pe tapet dar acest oras chiar va renaste vreodata??
mamsaturat
May 10, 2012 @ 08:20:27
Busteniul de astazi seamana, intr-adevar, foarte mult cu Romania de dinainte de 1989. Nu imi dau seama cum de accepta bustenarii un asemenea primar si o asemenea gasca in fruntea orasului. Se spune ca nu ar fi alternative, dar, din punctul meu de vedere, oricine ar veni ar fi mai bun decit Savin.
Anonymous
May 30, 2012 @ 18:11:18
Stimate Domn MAMSATURAT, NU AI MAI SCRIS NICI UN ARTICOL DE MAI MULT DE O LUNA. SI ASTA IN PLINA CAMPANIE ELECTORALA. BLOGUL BALTESTE. Eu am mult de lucru, si nu pot veni personal la Busteni curind sa controlez la fata locului SITUATIA.
mamsaturat
May 30, 2012 @ 22:56:25
🙂
N-am mai avut timp sa scriu pe blog in ultima vreme, dar despre campania electorala s-a discutat mai mult pe celalalt blog, de dezbateri (e la blogroll).
sa *** toti ..savinisti,,
May 31, 2012 @ 22:03:21
le recomand tuturor pupincuristilor lui savin ….eutanasiere in frunte cu conducatorul vostru iubit..ce draq voi vedeti numai pachetele alea amarate..nu va uitati ca busteniul va deveni in curad,,orasul savinesti,, cumparat asta tot..nu mai poti face nimic in acest oras..mie unul i mi este rusine ca traiesc aici..,,vanzatorul aste de peste,,,barbugiul care nu lipseste de la nici un turneu de poker din strainatate..mai rau dacat ceausescu acest analfabet..rusineee dinu patriciu..
no name
Aug 27, 2012 @ 20:32:52
frumos bustenari ne dam mari aici dar ar trebui sa ne unim toti si sa il dam jos pe jegosul ala de savin
Buștenar Zamorean
Aug 27, 2012 @ 20:44:57
Nu sunt în măsură să dau lecții de moralitate… Pe zi ce trece divinizez țăranii răsculați în 1907… După 105 de progres constat cu amărăciune că individual, suntem o rușine a neamului care pe vremuri aveau demnitate și curaj ce lipsește majorității care trăiesc în așteptare.
Buștenar Zamorean
Aug 27, 2012 @ 20:51:45
Pentru cei interesați le recomand noutăți postate pe Orașul Bușteni Dezbateri și să le dovedesc că mamsaturat are dreptate că mulți „ne dăm mari aici”
http://orasulbustenidezbateri.wordpress.com/2012/08/16/coruptie-abuzuri-autoritati-locale/
mamsaturat
Aug 28, 2012 @ 20:47:17
Cam greu sa ne unim cu totii si sa-l dam jos pe Savin, in conditiile in care el a iesit primar cu 72%. Chiar luind in calcul si presupusa frauda (nedovedita, deci, oficial, inexistenta) de la alegerile locale, nu putem sa ignoram faptul ca multi bustenari il plac. Mi-e foarte greu sa inteleg de ce, mi-e foarte greu sa inteleg felul in care au gindit oamenii care au pus stampila pe Savin, dar se pare ca asta e realitatea.
Pentru a-l da jos pe Savin, eu vad doar 2 modalitati:
1. Prin vot. Din pacate, pentru asta e nevoie ca majoritatea oamenilor din Busteni sa-si doreasca sa scape de el, ceea ce nu prea e cazul. Ii vrajeste Savin cind si cum vrea el, ca pe niste copii de gradinita.
2. Prin demascarea unor ilegalitati in care sa fie implicati el si acolitii sai, care sa duca la arestarea primarului si, evident, la pierderea functiei. Dar si aici e complicat, pentru ca e nevoie de dovezi destul de serioase si, chiar daca exista dovezi, s-ar putea sa fie ignorate de autoritatile statului, care sint corupte pina in maduva oaselor.
Buștenar Zamorean
Aug 28, 2012 @ 23:16:53
Eu sunt optimist că voi reuși.., dacă în puținii buștenari ar exista această voință și potimism, lucrurile s-ar simplifica.
Buștenar Zamorean
Aug 30, 2012 @ 17:29:10
Am încercat să postez un comentariu și nu reușesc, de ce oare?
mamsaturat
Sep 03, 2012 @ 08:40:39
Citeodata comentariile mai ajung in spam din greseala.
Buștenar Zamorean
Sep 05, 2012 @ 14:46:32
Acum că tot s-a mai liniștit atmosfera prin plecarea hackeri-lor plătiți de Savin, îmi permit să mai fentez și eu programul de funcționar (dacă șefu’ chiulește, eu de ce să nu postez), cu un comentariu despre ultimile evenimente din Primărie…
În primul rând, vă informez că am făcut o plângere la CSM pentru a afla legalitatea vizitei în interes de serviciu sau „prietenie” efectuată alaltăieri la Primăria Bușteni, de către Prim-procurorul Parchetului de pe lângă Judecătoria Sinaia.
Din câte am înțeles de la un șofer „guraliv” care se mai ceartă cu nea Gică Bangu de se aude chiar și de la Casa Franceză, rezultă că Prim-procurorul i-ar fi adus lui Savin (la primărie), sesizările mele trimise inițial la P-ÎCCJ.., cel puțin din spusele șoferului, așa ar fi afirmat „întunecimea sa” Bardanca.
Ieri, Savin a fost „scuipat de deochi” de către toți funcționarii pentru calmitatea pe care abia o maschează.., cu toate aste, Savin nu-și lasă din subțioară mapa în care a listat toate sesizările și postările mele de pe YouTube mele. Ba mai mult, mesajul trimis de mine prin email alaltăieri lui Savin și „celor trei iezi” (Bardan, Savel și Petruța), ieri, Savin a listat mesajul și l-a împrăștiat funcționarilor.
Frați buștenari… acest Savin nu are scrupule sau limite.., se plânge că „asta-i răsplata pentru faptele bune ce le-a făcut buștenarilor și în special funcționarilor din Primărie”… Acest mafiot trăiește cu impresia că toți buștenarii îl iubesc și că-i vor accepta la infinit escrocheriile.., din nefericire pentru el, realitatea este alta și vreau să-l asigur că ceea ce facem noi, nu este „joc de barbut” la care Savin este expert, că a venit vremea să mai și piardă și vă asigur că va pierde tot ce a furat și toate datoriile instituției îi vor fi puse în cârcă.
O ală noutate ar fi că, ieri seară începând cu orele 19 Savin și-a plătit hackeri acea au muncit toată noaptea până azi în jurul orelor 10, timp în care au luat la purificat toate calculatoarele Primăriei, inclusiv pe cele de la Casa Franceză.
Spre „bucuria” lui Savin, au „depistat” Buștenarul Zamorean… Pe această cale îi transmit „finului” meu Savin, că dacă el se pricepe la barbut.., eu mă pricep la calculatoare și îl asigur că sunt umbra lui în tot ce face. Ba mai mult.., ca să mă depisteze pe mine, trebuie ca statul român să facă o plângere însoțite de dovezi infracționale și s-o înainteze la Interpol, care la rândul lor trebuie să ceară administratorului ce-mi protejează conturile. Abia așa se poate ajunge la mine.
O dovadă în plus este tentativa eșuată de ieri, prin care s-a încercat să-mi spargă conturile printr-un server din Germania… Pentru orice tentativă de acest gen, site-ul ce-mi administrează conturile îmi trimite un mesaj prin care eu trebuie să-mi confirm identitatea cu o parolă adițională. Dacă nu au acestă confirmare, nu pot fi depistat și rămân ca și până acum un utilizator fără IP și locație, iar toată navigarea mea de pe internet se șterge automat 14 miimi de secundă, adică noi în România nici n-avem astfel de dotare ca să depista utilizatori de talia mea.
O altă noutate este acela că Prefectura va ataca toate „capodoperele întunecimii sale” Bardan.., în zilele următoare cred că-l vor suna inclusiv pe Savin sau vor notifica primăria în acest sens. Deocamdată nimeni din Primărie nu știe acest lucru dar vor afla cât de curând.
Așa că oameni buni, HCL-urile „păpușarilor” vor pica precum MIG-urile și nu vor fi cheltuiți banii în scopul de-ai umple buzunarele cuscrului lui Savin.., o să am grijă inclusiv de contractul de publicitate să văd cui îi este „rezervat”.
O altă noutate este intenția justificate a lui Bebe de ași apăra interesele, căruia Savin i-a desființat ambele chioșcuri. Dacă vă amintiți, primul chioșc l-a avut în fostul parc de lângă Casa Ancuței (donație a proprietarului, parc pe care Savin l-a vândut ilegal) și fostul chioșc DN1 colț cu Fântânii.
Așa cum observați, din cauza acestui mafiot comercianții trebuie să-și înceteze activitatea, iar potențialii cumpărători trebuie să alerge după un pachet de țigări în tot orașul.., probabil că-l vor cumpăra de la Alexandros.
Cert este că pe zi ce trece îmi ating scopul… Toți apropiații lui Savin se transformă în adversari și cu siguranță că vor „vomita” tot ce știu despre escrocheriile lui Savin, pentru că libertatea individuală își va spune cuvântul.., e doar o chestiune de timp.
Zilele aste voi posta un comentariu șoc… Fondul sonor va vi înregistrare ședinței de ieri cu funcționarii… O s-o auziți pe „întunecimea sa” cât de disperat este și ce „valuri” face de zici că cele sesizate sau postate de mine sunt doar povești de adormit copii.
Hai că mai am niște hârțoage pe care trebuie să le termin, vă scriu mai pe seară sau mâine.., diseară avem ședința cu colaboratorii la o cafeluță la restaurantul unei terase din oraș. În funcție de noutăți, am să vă țin la curent fără menajamente.
O zi bună și un Bușteni fără Savin și clica sa.
Buștenar Zamorean
Sep 05, 2012 @ 15:02:26
Iată o dovadă pentru care nici frunzele de la morcov nu se mai văd din fundul lui Savin.
Inclusiv Consiliul Județean și Prefectul sunt cercetați de DNA
https://plus.google.com/photos/101239925303814224199/albums/5784661223380353137
mamsaturat
Sep 06, 2012 @ 11:10:51
O intrebare: din ce bani au fost platiti hackerii, din banii lui Savin sau din bani publici, cu chitanta? 🙂 Adica… a fost o “operatiune” cu acoperire legala sau o operatiune pe cont propriu, clandestina? Ca daca n-au acoperire legala, s-ar putea sa o cam incurce.
Buștenar Zamorean
Sep 06, 2012 @ 11:16:01
Din banii lui Savin.., a început să conștientizeze că nu mai poate sări „gardul” ca și până acum. Dar oricum, este o acțiune ilegală și am să încerc să elucidez cazul pe căi legale.
mamsaturat
Sep 06, 2012 @ 11:53:25
Pai s-ar putea sa fie mai grav asa, daca i-a platit Savin de la el din buzunar. Practic, am avea niste hackeri, angajati de un particular(!), care au intrat intr-o institutie publica(!) si au umblat prin calculatoare. Daca era ceva oficial, la cererea primariei, cu un scop precis si justificabil din punct de vedere legal, cu plata serviciilor etc., atunci poate erau cit de cit acoperiti. Dar asa…
Buștenar Zamorean
Sep 06, 2012 @ 12:42:54
Știu prietene.., la asta lucrez
Tu ce mai faci?
Buștenar Zamorean
Sep 06, 2012 @ 12:56:35
Imaginează-ți că nu a avut motiv temeinic să angajeze oficial o astfel de firmă.
Aici nu-i vorba de divulgare de informații cu caracter confidențial din Primărie.
Intenția lui este să oprească invazia postărilor ce-i scot la iveală escrocheriile…, adică vrea cu orice preț să ajungă la noi doi. Citește postarea:
***********************************************************************************
„buceginatura2000, on septembrie 6, 2012 at 08:05 said:
0 0 Rate This
Cred ca deja lupta este echilibrata si cine nu a crezut in tine, inseamna ca te-a subestimat. Se spune ca i-a dat termen celui de la ZdB sa-i identifice pe bustenarul zamorean si m-amsaturat pana luni, in caz contrar va fi dat afara. Am auzit tot felul de chestii, ca i-au luat calculatorul redactorului oameni platiti de primar, i l-au controlat si apoi l-au trimis acasa cu acest termen. Toata Primaria vorbeste despre el…majoritatea cred ca el intruchipeaza toate personajele ce posteaza pe net impotriva lui Savin, si omul nu are nicio vina. Decat aceea ca este bun in domeniul turismului si ca stie prea multe…
Cred ca se poate disculpa, dar este destul de tarziu pentru ca sunt multi lingai pe langa primar, astfel: la ora comentariilor tale el poate era in primarie de vorba cu cineva.
Oricum, foarte bine faci, cu atentie si vointa o sa poti duce lucrurile pana la capat…primarul nu este prin zona, a disparut iar pe alte meleaguri. Cine stie cine il cheama la ordine!”
mamsaturat
Sep 07, 2012 @ 09:01:10
E interesant, asa, sa auzi ca se intereseaza de tine lumea interlopa… 🙂
Redactorului de la ZdB i-au dat termen degeaba, pentru ca nu stie nimic. In cazul meu, cel putin, exista o singura persoana care poate face legatura intre identitatea mea reala si identitatea virtuala “mamsaturat”: eu 😉 Deci, slugoi ai primarului si functionari publici, daca cititi (si stiu ca cititi), va comunic citeva lucruri:
1. Din informatiile pe care le-am primit pina acum, operatiunea “Hackerii la primarie” a fost ILEGALA. Prin urmare, atit cel care i-a platit, cit si cei care au umblat prin calculatoare, sint niste INFRACTORI.
2. Incercarea de a afla identitatea unor oameni (ca sa nu mai vorbesc de metodele folosite – amenintari, intimidare, santaj etc.), al caror singur “pacat” este ca l-au criticat pe primar si au semnalat posibile fapte de coruptie (lucruri care tin de drepturile cetatenilor intr-un stat de drept), este un comportament de tip INTERLOP. Iar toti cei care se asociaza acestor actiuni ale primarului sint, la rindul lor, niste INTERLOPI.
3. Oamenii care sint impotriva lui Savin sint mult mai multi decit credeti. Daca va inchipuiti ca eu, Bustenarul Zamorean si restul sintem, de fapt, doar 1-2 persoane cu mai multe identitati, atunci cu atit mai rau pentru voi si pentru stapinul vostru. Chiar daca primarul va reusi sa inchida gura citorva, intotdeauna vor aparea altii. Batalia pe termen lung Savin o va pierde sigur. Deci, cu cit va disociati mai repede de el, cu atit veti avea mai putin de pierdut.
VeveritaRebela
Sep 07, 2012 @ 14:24:54
Mare pacat daca pentru interesele lui, domnul Savin sacrifica oameni competenti precum redactorul ZdB, cel puțin asa il descriu cei ce posteaza pe buceginatura2000.
Eu am aflat azi despre aceste bloguri si sunt convinsa ca multi urmaresc cu sufletul la gura evnimentele postate de tine și bustenarul zamorean si mai cred ca sunt foarte multi anti-savinisti care asteapta momentul potrivit sa-l atace. Problema e ca sunt confuzi si nu sunt uniti, iar infractorii la care te referi, sunt constiente de acest lucru.
Eu sper ca redactorul ZdB sa lanseze un blog exclusivist (similar cu blogul tau), in care sa posteze adevarul despre aceste proiecte. Pana luni mai sunt 3 zile si daca lucrurile vor decurge in defavoarea sa, atunci nu vad ce sa mai aiba de pierdut? Poate se va gandi si la locuitorii orasului Busteni pe care domnul Savin (din cate am aflat din comentariile voastre), i-a redus la tacere și a impovarat orasul cu datorii de miliarde.
Eu una ma alatur grupului vostru pentru ca sunt o fiinta corecta si nu domnul Savin imi da de mancare, chiar daca nu am de unde sa procur informatii ca si voi, cel putin aveti in mine o sustinere morala si fizica. Cred de asemeni ca este impetuos necesar ca si alti cetateni din oras sa se alature acestui grup, in fond este vorba de orasul nostru in care ne-am nascut, copilarit si in care traim. Este inadmisibil ca un parvenit sa se instaleze pe fotoliul de primar, ca apoi s-o confunde cu un tron regal, Busteniul nu are nevoie de dictatori si nici de indivizi care să se hraneasca cu sangele bustenarilor.
Daca domnul redactor de la ZdB va posta argumente oficiale care sa dovedeasca ilegalitatile domnului Savin, va promit ca voi strange tote vecinele si cu mic cu mare vom face greva in fata primariei, pana cand vine procuratura sa-l ancheteze.
Astept cu nerabdare urmatoarele evenimente.
Cu bine tuturora.
Demolatul-2-B
Sep 07, 2012 @ 16:09:06
Buna Veverito
Multumesc persoanei care ma anunțat de existenta acestor bloguri si sub cuvant de onoare am sa dau zvon in tot orasul sa citeasca toti si sa se alature celor nederptatiti pentru a salava Busteniul.
Acum ca am ramas fara ocupatie imi voi petrece si eu veacul facand sesizari si postand pe aceste bloguri pentru care vreau sa le multumesc autorilor si in special celor care au curajul sa posteze comentarii impotriva autoritatilor din Busteni.
Sincer eu nu am avut timp si nici nu ma interesat prea multe cu toate ca stiam cate ceva dar am simtit pe pielea mea abuzuri pe care nu vreau ca nimeni sa le suporte.
Asa dar vreau sa ma anuntati cand va hotarati sa faceti greva pentru ca vreau sa strang si eu macar prietenii si vecinii de sacra si sa pichetam primaria care ne apartine noua celor din Busteni si nu unui parvenit asa cum bine spui.
Nu se mai poate in halul asta dupa ce ca e criza asta sa mai vina cineva sa-ti ia si ultimul dumicat din gura deja este prea mult. Acest stil de gasca a facut ca Busteniul sa fie curatat de micii comercianti care si asa abia reuseam sa supravietuim.
Daca mai stiti persoane ce locuiesc in Busteni sau comercianti nedreptati de mana criminala a lui Savin va rog sa-i anuntati si sa ne adunam cu toti in fata primarie si cum bine spui sa protestam pana vine potera ca sa faca cercetari.
Numai bine ca de rau sunt satul.
Tapinarii Baiului
Sep 08, 2012 @ 11:53:32
Hai ca e bine ca au aparut bustenari curajosi. De ani de zile ne luptam cu acest Savin care a pus monopol inclusiv pe Zamora. Noi sunte aici bastinasi ni nu venitici si ne-a sturat sa ne interzica accesul in cartier cu caruta.
Daca el are BMV noi avem cal si caruta din asta supavietuim muncind geneatii la rand si nu furand.
De la cel cu tata in gura si pana la cel cu barba sura ne vom alatura. Sa ne anuntai cand e ziua de greva ca venim cu animale carute si daca e nevoie blocam DN1 pana vine parhetul.
Cu bine
Țarcul Păunilor
Sep 08, 2012 @ 12:36:45
Hohoho… de unde ati aparut oameni buni, unde ati fost la alegeri? cam tarziu dar e bine si acum. Hai ca trag si eu sfori pe la prietenii din cartier o sa cobor mai tarziu la o bere. Poate o pune de o greva zilele astea.
Pe mai tarziu.
Tapinarii Baiului
Sep 08, 2012 @ 12:40:40
Pentru tarcul paunilor.
In jur de 2 o sa apra si eu. Daca esti zamorean inseamna ca sti unde sa ne intalnim la bere.
Te astept
Demolatul-2-B
Sep 08, 2012 @ 13:04:39
Cchiar daca nu sunt Zamorean cred ca stiu unde va intalniti. Am sa vin si eu cat pot de repede si dau si eu un rand de bere.
Padurarul Maniac
Sep 08, 2012 @ 13:11:20
Unde va intalniti oameni buni? Lasati un mesaj privat la padurarulmaniac@gmail.com ca sa venim si noi la o bere. Hai ca dam si noi cate un rand.
Astept raspunsul vostreu.
Poianatapului
Sep 08, 2012 @ 13:16:39
salutate tuturor
noroc cu copii astia ca se pricep la calculatoare ca nu stiam despre aceste lucruri. sper că mai are bere. trimitetimi un mesaj si mie poianatapului@hotmail.com ca vin si eu cu cativa prieteni. hai ca facem si noi cinste.
liliacul_vampir
Sep 08, 2012 @ 13:19:59
astept si eu un mesaj liliacul_vampir@yahoo.com dau si eu un rand
buldozeristul.67
Sep 08, 2012 @ 13:22:24
idem buldozeristul.67@yahoo.com
cimitirul.vesel
Sep 08, 2012 @ 13:24:53
pastratimi si mie o bere cimitirul.vesel@gmail.com astept mesaj
drujbarul.xxl
Sep 08, 2012 @ 13:36:19
hai ca vin si eu poate daca ne strangem mai multi o sa simplificam lucrurile astept emali drujbarul.xxl@gmail.com
jakxi_fatalu
Sep 08, 2012 @ 13:40:14
vin si eu jakxi_fatalu@yahoo.com
un cetatean inrait
Sep 14, 2012 @ 23:07:08
vin si eu pe ilurascpesavin@yahoo.com….ma gandeam pana acum ceva vreme ca sant printre putunii care il urasc pe acest ingamfat de primar..ma bucur foarte tare ca am vazut acest site si sant detui care mi impartasesc opiniile…poate vreodata o sa scapam de acest dictator ,,care a cumparat tot busteniul…am aflat si eu ceva..se spune ca la serviciul taxe si impozite lucreaza numai oameni pusi de el,fara studii superioare..cu facultati de duzina facute la busteni..am intrat de curios si eu pe acolo..cand ce gasesc..merea sefa,,d.na dobre cristina,sotia sfului de la telescaun,,d..na teleanu,sotia marelui producator de mobila..etc…oricum va felicit si va stau la dispozitie cu orice mijloc si pe orice cale sa scapam de ,,savinel….
instalatorul
Sep 15, 2012 @ 00:13:40
Buna seara tuturor bustenarilor
Spre bucuria bustenarilor cinstiti si disperarea acolitilor inganfatului primar va anunt cu bucurie ca Savin isi perece timul mai mult pe la DNA insotit de Danescu care crede ca mai pote sa faca ceva pentru al scapa de puscarie.
mult a fost putin a ramas.
nimic nu-i de mirare nici la taxe si impozite.
un cetatean inrait
Sep 15, 2012 @ 22:05:00
ma gandeam totusi sa l reclamam pentru plagiat pe dl dr.ec.emanoil savin care este un mare analfabet..dar are doctorat ce mai..nu stiu exact cine se ocupa de asa ceva ,,cred ca CNATDCU daca nu ma insel..cum naiba o fi scris asta teza de doctorat ma intreb…
mamsaturat
Sep 17, 2012 @ 08:33:04
@ un cetatean inrait
Pentru plagiat ar trebui gasita o lucrare sau o carte care sa contina texte similare, cu care sa se faca o comparatie. E posibil ca doctoratul lui Savin sa nu fie plagiat ci, pur si simplu, sa fi fost facut de altcineva, contra cost. Eu gasisem mai demult o lucrare semnata “Emanoil Savin” despre filozofia investitiilor in turism, sau asa ceva, dar nu stiu daca era chiar lucrarea de doctorat, pentru ca avea mai putin de 20 de pagini. Oricum, in documentul respectiv se regaseau multe idei bune, care erau fix la 180 de grade fata de ceea ce a facut si face Savin in practica, deci asta ar fi o indicatie buna ca nu numai ca Savin nu a scris lucrarea respectiva, ci, foarte probabil, nici macar nu a citit-o 🙂
@ ceilalti
Pentru cei care au de gind sa comunice pe mail, sfatul meu e sa aveti grija, totusi, sa nu dati date personale dupa care sa puteti fi identificati (nume, adresa, email, telefon etc.) unor persoane de care nu sinteti siguri cine sint. Spun asta pentru ca nu poti sa stii sigur cine este cine, iar primarul abia asteapta sa-i afle pe cei care sint impotriva lui. E valabil si cu datul adreselor de email aici, pe blog, pentru ca slugile primarului verifica periodic comentariile.
un cetatean inrait
Sep 17, 2012 @ 21:16:30
va spun sincer ca si daca ma depisteaza vreodata chiar nu ma intereseaza..ce poate sa mi faca,,sa mi ia boii de la bicicleta//??,,,sa fie sanatos edilul..astea am in cap si am chef sa ma exprim…oricum va spun sincer ca nu mai dureaza mult si o sa i spun in fata cine sant sa nu mai stea sa sape dupa mine si o sa ma recomand cu numele meu adevarat…nu a ajuns sa mi fie frica in orasul in care m am nascut si am crescut atat eu cat si parintii mei sa mai vb ceva..numai pe vremea ,,impuscatului,,nu aveam voie sa vb sau sa facem ceva..acum este democratie…nu a venit asta de la moldova sa faca chiar toate regulile prin busteni..oricum eu personal vad o mare asemanare intre ,,impuscatul,,si savin isasi prin comportamentul pe care il are..din birfele de prin oras aud ca este kam verde la fata de la un timp si nu prea ii convine situatia…sa presupunem ca edilul va ajunge la puscarie va promit solemn ca masa si dansul eu le dau…bafta multa si sa continuam tot asa…sa nu ne dam batuti..pe orice cala,,presa,televiziune,institutii..etc..sa facem publice hotiile lui savin..o seara buna..
un cetatean inrait
Sep 17, 2012 @ 21:28:20
ah uitasem ceva..http://www.biblioteca.ase.ro/resurse/resurse_electronice/teza_capitole.php?tid=1697&qs=domeniu%3DManagement%26sort%3Dtitlu%26dir%3Dup%26pagina%3D3
un cetatean inrait
Sep 17, 2012 @ 21:43:38
POKER TEXAS HOL EM BARCELONA 2012…EMANOIL SAVIN LOCUL 13
Poker Srbija: Vesti kategorije: Internet / Online
pokersrbija.com/…/I… – Serbia – Traducerea acestei paginiDistribuiţiOd 2. septembra u toku je PokerStars 2012 World Championship of Online Poker (WCOOP) … Mikalai Pobal Je Novi Šampion PokerStars EPT Barcelona Main Event-a … Prate ga Guy Thomas sa 211.000 i Emanoil Savin sa 190.600 čipova…nu a ratat nici turneul asta..
un cetatean inrait
Sep 17, 2012 @ 21:46:32
http://www.pokernews.com/live-reporting/2012-pokerstars-com-ept-barcelona/main-event/day1a/ se vede mai bine aici..
http://www.pokernews.com/live-reporting/2012-pokerstars-com-ept-barcelona/main-event/day1a/gallery.htm?page=3………pagina 3 randul 12…
mamsaturat
Sep 18, 2012 @ 09:07:15
Am mai comasat un pic comentariile de mai sus. Poze de la turneul de poker:
VeveritaRebela
Sep 18, 2012 @ 13:26:35
Bustenari am informatii precum ca grupul BustenarZamorean si-a atins scopul Savin nu mai este cel pe care il stiti e agitat de zici ca poarta bikini cu vibrator.
Cat de curand o sa ii aruncam chiftelute cu prastia la puscarie.
bustenar savinel
Sep 18, 2012 @ 23:00:03
am auzit ca astazi era cineva de la parlament pe la primarie..cred ca isi pregateste terenul….sa nu fie luat ca din oala…
urbanism srl
Sep 20, 2012 @ 00:14:36
buna seara…vad o gramada de lucruri interesante pe aici si culmea si adevarate…am si eu o problema legata de biroul urbanism..mai ales de roxana crivat..sefa….cred ca este una din ,,pupicuristele principale ale lui savinel..face 1000 de tampeni pe zi si putin ii pasa..semneaza tot la comanda..nu mai conteaza nimic pentru ea…sa aiba mare grija fetiscana asta pe la spagi(care vin zilnic)ca nu se stie de de la cine si cum va lua ceva….sa nu se pateze de ceva ,,praf fosforescent prin geanta,,,o sa vin si cu noutati..felicitari pentru acest blog..
anunt
Sep 20, 2012 @ 22:35:35
hopa..nici o postare..inseamna ca zvonurile sant adevarate..se aude ca s au ridicat ceva pc si lap de la casa franceza..si duse la bucuresti…haideti treziti va…ce a bagat savinel frica in voi??va rog sa nu ne inmuiem acum cand mai este un pic…
CasaBlanca
Sep 21, 2012 @ 16:02:55
Cu privire la cele constate de utilizatorul ANUNT.
Da sunt adevarate, mai mult Savin a interzis accesul functionarilor in Primarie in zilele libere sau dupa orele de program. Toti functionarii credem ca actiunea ilegala a hackerilor platiti de Savin continua dupa orele de program, timp in care se verifica la sange fiecare calculator din Primarie. Oricum rezultatul acestor cercetari vor fi nule pentru ca este o actiune ilegala si se vor opri in zidul site-ului ce protejeaza anonimatul brigazii antisaviniste.
Un alt aspect pentru care suntem linistiti privind dezvaluirea identitatii este ca, tot ce se publica din Primarie si mai nou se trimite la altPHel se prelucreaza cu memorie externa atasata calculatorului, deci toate informatiile raman stocate in memoria externa si nu in calculator. Asa ca Savine cum o dai ramai si *** si cu banii dati.
Singura sansa a lui Savin este sa apeleze la justitie si sa-i reclame brigada antisavinista pentru ca au indraznit sa-i divulge actiunile mafiote de natura penala.
Din cate puteti vedea zamoreanul are o activitate intensa pe youtube si mai ales cu privire la sesizarile trimise la UE, iata un raspuns pe care l-a primit de la Presedintele Jose Barroso acceseaza link-ul: https://plus.google.com/photos/101239925303814224199/albums/5789464165192691025 .
La ultima sedinta antisavinista zamoreanul ne-a informat ca toate controalele ce urmeaza sa vina la Primarie (in special cele ce implica proiecte finatate cu fonduri europene si subventii APIA), vor fi asitate de raporori europeni, zamoreanul deja are raspunsul unor comisari europeni in acest sens. Dar mai avem o surpriza pentru Savin si acolitii sai, insa aceasta ramane secretul nostru ca sa nu-si de sema de unde si cand „il loveste trenul”.
Asa ca Savine, Savine.., platesti o armata de prosti care nici nu stiu ce si unde sa caute, crezi ca te vom lasa in pace pana nu vei fi ”depozitat la mititica?”
Dupa cum puteti constata, Savin a evoluat de la BARBUT la POKER, acceseaza link-ul: http://www.youtube.com/watch?v=umixKPUPRYk
Am postat din Primarie cu 2 minute inainte de a pleca acasa 15.58
anunt
Sep 23, 2012 @ 20:12:43
vineri seara mare chef la cabana susai din predeal..savinel,samsonel de la azuga.ieftimoaie..si nelipsitul sponsor ciobanelul..gigel gaca,,din zamora..a cantat marcel pavel…ce ii pasa lui savinel..
anunt
Sep 27, 2012 @ 22:35:44
bafta multa noilor locatari de la blocul anl care a fost dat in folosinta luni.printre ei in regasim pe soferul,finul si sluga de rang1 vestitul mana dreapta ,…ghorgheeee lupuuuu,,,,,dl.agent sef marian florea , care saracul nu avea casa…bafta multa domn savi🚾
BustenarulZamorean
Sep 28, 2012 @ 12:29:51
Mulțumesc.., informația (cu ANL-urile) deja este unul obiectele cercetărilor penale.
Rămâi pe aproape.., ești de-al nostru.
CasaBlanca
Sep 28, 2012 @ 13:54:31
Noutati despre hackerul platit de Savin
Recent, ”la una mica” s-a rerusit sa se porneasca ”Moara cu ciocanele” de la care s-a aflat ca ”hacker-ul de noapte” era un specialist angajat al unei institutii importante din Ploiesti. Acest pusti pana in 20 de ani, era atat de priceput in cat nu a avut nevoie de parola ca sa intre in calculatorul ZdB-stului.
Problema este ca hackerul ar fi venit ”pe barba lui” platit de Savin si nu oficial si tot neoficial s-a ridicat PC-ul ZdB-istului si monitorizat indelung, toate mesajele primite.
Mai multe detalii i-am trimis prin email Zamoreanului si sper ca va sti ce are de facut.
”Om sarac, om bogat”
Tot de la ”Moara cu ciocanele” s-a aflat ca ZdB-stul nu ar fi atat de sarac cum afiseaza, sau cum il plang unii de mila.
Recent, acest ZdB-ist cu aparenta inocenta, a reusit cu ”leafa lui de functionar” sa-si consolideze, renoveze si sa mobileze toate camerele vilei in care locuieste si inclusiv sa inlocuiasca conducta avariata de apa care trecea pe sub vila acestuia.
Chiar si cea mai optimista fiinta din lume ar ajunge la concluzia ca, pentru finalizarea acestor lucrari ar fi trebuit ca ZdB-stul sa lucreze o viata pentru a acoperi cheltuielile la care m-am referit mai sus. Dar sa luam in calcul ca ZdB-istul este familist, deci inevitabil are si alte cheltuieli personale, familiare, utilitati, etc., deci nu ramane cu leafa curata pe care o primeste lunar.
Ma intreb si va intreb: de unde a gasit ZdB-istul acsti bani? Poate ca ne va veni in ajutor cu niste documente, astfel sa nu-l mai suspectam si dupa caz sa ne cerem scuzele ce se cuvin.
Dupa cum bine stiti, Savin il izgonise si nici macar in Primarie nu-l primea si ii cauta ”nod in papura” sa-i faca dosar penal. Insa ZdB-istul stia toate ”magariile comandate” de Savin si asa s-a ajuns la o intelegere si cel putin pe monent nu are nimeni de suferit.
Dar va asigur ca lucrurile nu vor ramane asa.
Gata, hai ca mai am si treaba.
(Mai de vreme am vazut-o pe Ms. Paggy, era mai tuciurie de cat doamna Bardan. Probabil ca o fi suparata ”saracuta” de ea).
Antena1-3
Sep 28, 2012 @ 16:09:53
Ati reusit din nou sa-i inchideti gura lui Savi. Ma lasati fara munca pentru ca nu mai ”bruiaza difuzoarele”, abia incepuse sa intre in transa ca l-ați dat peste cap, probabil si-a mutat biroul la WC.
Antena1-3
Sep 28, 2012 @ 16:12:11
Savi
Nu te mai lua dupa astia. Dai bataie ca doar esti marfa de galati
anunt
Sep 28, 2012 @ 17:40:47
mai nou mr.savinel are o amanta la bucuresti care apare frecvent pe sticla si ia facut cadou un jeep de cateva zeci de mii de euro.cunoastem si numele dar o sa l facem public la momentul oportun.deasemenea stim cu siguranta ca mr.savinel pierde in cazino……din bucuresti importante sume de bani,neori ramanand dator si patronii isi trimit soferii la busteni dupa bani.prbabil neajungadu i banii din cauza cadourilor pe 4 roti.de fapt si dl.lupu ia exemplu de la seful lui si nu mai face fata cu amantele pe la sinaia lasandu l chiar si pe bietul bomboana fara iubita.v reveni cu amanunte..
mamsaturat
Sep 29, 2012 @ 12:01:24
Chestia cu amantele e, pina la urma, problema lor personala. Nu-i frumos, dar pentru mine, cetateanul, nu e foarte relevant. Poate doar in masura in care arata lipsa de caracter a acestor oameni, insa, daca bustenarii si-ar fi dorit un om integru, necontroversat, atunci Savin n-ar mai fi fost astazi primar. Dar este, de unde putem deduce ca stilul lui smecheresc le place multor bustenari. Deci, daca e adevarata chestia cu amantele, probabil ca nu o sa deranjeze pe nimeni, asa cum nu i-a deranjat niciunul dintre lucrurile revoltatoare care s-au tot intimplat la Busteni in ultimii ani. Oamenii aceia “mindri ca sint concetateni cu Bute” probabil ca il vor aprecia si mai mult. Ca sa iti dai seama cam care e nivelul de gindire al unora din Busteni, eu am auzit pe cineva, inainte de alegerile locale, cum il lauda pe Savin pentru ca… e traseist politic! Deci asta era o calitate, un motiv de lauda! In mintea acelei persoane, a fi traseist politic era acelasi lucru cu a fi “descurcaret”. Asta asa, ca tot ne miram de ce a fost ales cu 72%, din primul tur. La asa oameni, asa conducator…
BustenarulZamorean
Sep 30, 2012 @ 21:17:58
Se pare că „CasaBlanca” a avut dreptate cu privire la Cristi Achim…. Eu dacă nu mă simțeam cu „musca pe căciulă” veneam cu dovezi, dace cum să dovedești ceva ilicit?
Noapte nună buștenarilor cinstiți și celor saviniști.., vise cu coșmarul vostru „Buștenar Zamorean & company”
anunt
Oct 01, 2012 @ 23:19:36
felicitari despre clipul cu ,,elodia de busteni,,http://www.youtube.com/watch?v=3Lv3sggeEaA…
anunt
Oct 01, 2012 @ 23:31:32
ma interesa intr o perioada de timp cum a reusit savin sa i faca ,,bogati,,peste noapte pe unii cetateni ai orasului..si va dau numai catva exemple..1.faimosul ciobanel militaru viorel de pe zamora a obtinut in zona industriala ,crina,,1000m2 teren cu suma de 10 eur m2..acesta la vandut anul trecut cu 60000 euro…2..vecinul nae contes a construit pe teren in ,,zona industriala pensiune 2 ponei..3..comsa ion a obtinut 2000m2 teren in zona industriala ,tot cu 10 eur m2,pe care la vandut cu peste 10000 euro..4..sponsorul staicu …aa obtinut 3000 m2 teren in zona industriala crina datarita sponsorizarii excursiei consilierilor primariei in bulgaria,de anul trecut..4..tere pe crina a obtinut si dl.consilier ministerial nastasia george(adica dl.colonel nastasia coleg cu dl.colonel.savin)..daca ati studiat listele cu ,colonei facuti la apelul,bocancilor,scandalul din presa de acum 2 luni.dl.savin este pe lista la nr.42,inaintat in grad..5..un mare teren in acea zona are si fostul vice,actual consilier miluta toma din poiana tapului…si lista poate continua..oricum e ,,misto,,sa iei un teren cu 10 eur si sa l vinzi cu 60-70 eur…
Buștenar Zamorean
Oct 04, 2012 @ 20:23:12
anunt
Oct 05, 2012 @ 23:18:30
banuiesc ca de acest dosar se mai intereseaza cate cineva deoarece am gasit un recurs facut de balescu mihaela in 2007 ,unde iccj admite un recurs..vedeti aicihttp://www.scj.ro/dosare.asp?view=detalii&id=100000000131159..dar ma gandesc la altceva..in caz ca susnumita nu a urmat o pe elodia se asteapta ca pedeapsa sa se prescrie si o sa apara in oras..dupa cum puteti vedea aici,,,prescriptia in penal opereaza avand baza legala in art 122 cod penal.conform art 288 c pen, falsul in inscrisuri oficiale prevede inchisoare de la 6 luni la 5 ani,daca este in forma agravata.astfel,fapta se prescrie in termen de 5 ani de la data savarsirii infractiunii.fapta comisa(daca a fost comisa) s-a prescris deja.(desigur,daca nu a intervenit cumva intreruperea prescriptiei)
daca s-a stabilit cumva incadrarea si pentru inselaciune a faptei,lucrurile se prezinta in alt mod. …
JafDeBusteni
Oct 09, 2012 @ 22:42:54
Se pare ca pupincuristii din primareie nu-si vad capul de treaba. Vremuri grele cu aceste controale!
savinel
Oct 30, 2012 @ 18:03:01
se pare ca v am invins comentatorilor antisavin.nu aveti nici o sansa.asa ca vedeti-va de treaba voastra.
zamoreanul
Oct 30, 2012 @ 19:52:39
Așa crezi tu măi Savinel… Asta-i liniștea din înaintea furtunii.
Nu-ți fă iluzii că nu are rost… Deocamdată Savin Emanoil nu-i la „zdup” ca să ne putem vedea de treabă.
Tot ce pot spune e că n-aș vrea să fiu în pielea lui sau a pupincuriștilor din preajma sa.
ziardebusteni
Nov 01, 2012 @ 22:46:34
Pentru un somn linistit: http://ziardebusteni.ro/2012/11/01/soc-bustenarul-zamorean-se-deconspira-dar-nu-este-tot/
O maxima spunea ca – Daca prostia ar durea lumea ar fi plina de dureri si de cucuie !
Acum ce sa zic, nici cu de-ai nostri nu mi-e rusine, si ma refer la baietii aceia “cititi” si care au “obtiuni” , care au reusit in noaptea de 04.09.2012 sa reseteze pentru cateva ore ZdB.ro . Culmea e ca si pentru ei am printscreen-uri cu orele 23.00 – 24.00 , cu mult mai interesante decat ale bustenarului zamorean, insa la fel sunt doar pentru cei ce vor sa investigheze legal , sau mai sti ?!
Ziar de Busteni – Totul despre FRUMOS
zamoreanul
Nov 09, 2012 @ 00:57:33
„Poteca stăpânului”.., mai îngustă pe zi ce trece.
Brigada antisavinistă a mai înaintat un pas, ce-i drept un pas mic.., însă unul mare pentru Buștenari 🙂
Pentru mai multe detalii și probe, vă invităm să ne accesați blogul: http://zamoreanul.wordpress.com/2012/11/08/poteca-regelui-mai-ingusta-pe-zi-ce-trece/
anunt
Nov 12, 2012 @ 22:09:29
bv zamorene…intrasem in panica de vre o 2 saptamani ca nu mai postase nimeni nimic pe aici…apropo..toto bustenii din parc care au fost taiati inclusiv laricele ubde credeti ca au ajuns…va spun eu..in curtea cabanei gura diham,la dl.luca,care a trimis un camion si din intamplare am vazut cand au fost incarcati..din pura curiozitate am urmarit acel camion sin am vazut unde a fost descarcat..oricum savinel a cam disparut de prin zona fiind ocupat cu meciul lui bute de unde nu putea sa lipseasca…..astept cu nerabdare sa intre la ,,cusculita,,,si abia astept sa ne cunoastem personal sa te felicit ,atat pe tina cat si pe toti cei care ne sprijina in aceasta..campanie…bafta multa si asteptam seriale noi…va promit sa revin si cu alte informatii
savinel
Nov 15, 2012 @ 19:23:42
mare sef,,ziar de busteni,,sau zis zdb…ard cu nerabdare sa te cunosc personal..si daca afli cumva cine sant ai mai bine…prea putin ma intereseaza si oricum va fi vai de capul tau di al pupincuristilor..daca ai sange hai sa ne vedem face to face si sa stam de vorba..pentru ce a facut zamoreanul sant cu el pana la moarte..si mor cu voi de gat..te astept
zamoreanul
Nov 15, 2012 @ 21:24:46
Salut Savinel,
Dacă cauți un pic mai sus vei da de propriul comentariu postat la data de 30 Octombrie 2012 🙂 „se pare ca v am invins comentatorilor antisavin.nu aveti nici o sansa.asa ca vedeti-va de treaba voastra.
***************************************************************
Prin urmare, indiferent de-ai spus-o pe bune sau la mișto, cert este că noi nu dezamăgim și vom continua lupta până la capăt. Cel puți până acum cred că am dovedit acest lucru.
Îți doresc o seară minunată.
anunt
Nov 15, 2012 @ 23:08:19
zamorene poti sa mi dai si mie o explicatie..daca se poate…am vazut mai sus o chestie referitoare la,,,,zamoreanul se desconspira,,sau ceva de genul…ce vor sa spuna cu asta…si pana la urma nu intele pe zdb..asta este pro sau contra..ms..apropo vezi pe strada victoriei cum o patroana din constanta,a obtinut cu ajutorul lui mr.lupu o bucata de teren aferent unui bloc din vecinatate,a si ingradit acel teren care de fapt era parcarea blocului..am cativa prieteni pe aco;o si a iesit un mare tamtam…de abia mai ai loc sa intri cu masina intre bloc si teren ca doamna respectiva sa grabit si a facut si gardul..iar in privinta lui,,savinel,,e baiat bun si e foarte contra,,savin,,il cunosc bine,,l am intrebat in seara asta si mi a raspuns ca era cam ,,,cherchelit ,,si a scris,,antisavin,,in loc de pro savin,,..imi cer scuze in numele lui…in privinta a ceea ce a scris referitor la zdb ist il cred in stare de orice ….o seara buna..
zamoreanul
Nov 30, 2012 @ 23:14:43
La mulți ani tuturor românilor de bine,,,
oameni simplii
Feb 08, 2013 @ 13:56:21
NE-AM SATURAT CU TOTIII….!!!!!! UN HOT ORDINAR CARE FACE NUMAIRAU ORASULUI UN BAGABONT UNS PRIMAR…DUPA CE NE-A LUAT APA SI A INKSAT UN COMISION IMENS DE LA BORSEC FURA ALTE MILIOANE CU PARCUL DIN CENTRUL BUSTENIULUI .NU II E DE AJUNS NICI ASTIA BAGA FIERME DE DESZAPEZIRE CE NU SUNT IN STARE DE NIMIC….CE A-TI FACUT CU TICA PIETROI DE CE NU ESTE EL PE STRAZI …..? PARTIA DE SHII ESTE NEPROFITABILA DAR SE BAGA SUME IMENSE…E NORMAL SA O IA TOT EL CU HOTII LUI FACUTA TIPLA PE BANI DE NIMIC……!!! AI PUS SAVINE IN TOT ORASUL AFISE SA SPRIJINIM PRIMARIA LA PRIMIREA FLACARII OLIMPICE PAI DESZAPEZESTE HOTULE SA PUTEM IESII DIN CASE SI VEZI K FIRMA LUI NASTASIA NU E IN STARE DESI TRE SA LE BAGI SI LOR BANI PE CARCA NOASTRA……..!!!!! TOATE CELE SUS MENTIONATE LE PLATIM NOI CONTRIBUABILII ORASULUI TOT CE FURA ACEST HULIGAN DR.EC. ASTA DE NICI GRAMATICAL NU VB. CORECT…..NE-AM SATURAT DEFAPT TOTI DE TINE …..!!!!!!
berberu
Feb 10, 2013 @ 11:25:25
Dragi oameni simpli din Busteni.
Toti banii din Busteni trec prin Savin sau prin pixul sau. De aceea, nu aveti nici o sansa sa VA OPUNETI INITIATIVELOR LUI, ORICIT DE ABSURDE SAU ABUZIVE.
Cel mai intelept ar fi sa intelegeti care sunt interesele acestuia, si sa le sprijiniti.
Asta, daca vreti sa traiti bine in BUSTENI…..
zamoreanu`
Feb 10, 2013 @ 11:43:13
@berberu
În ce mă privește nu numai că mă opun, ci îi scot „mizeria de sub preș” pentru a fi tras la răspundere penală…
Ceea ce nu înțelegi tu e că: primesc zeci de sesizări pe mail de la oamenii simpli care nu gândesc ca tine.., dacă nu luăm inițiativă acest Savin ne va lua și lingura de la gură.
Asta trebuie să înțeleagă oamenii ca tine 🙂
Numai bine.
iliedatcu
Mar 09, 2013 @ 16:09:53
constat cu parere de rau ca acest mizerabil primar care isi spune si doctor ,a pus stapanite pe acest minunat oras ,am crescut in acest oras impins de soarta dar acum constat ca acest individ alaturi de clica lui ,a pus stapanire pe acest oras ,centrul de tineret BTT dobandit dubios de acest individ ,vila LOTRU ,vila GHIOCELUL care se degradeaza pe zi ce trece , SPITALUL ORASULUI demolat de un nenorocit de primar ,FABRICA DE HARTIE un simbol al orasului daramata de un primar si nu in ultimul rand fostul camin de copii 9 MAI in care am crescut si eu ,sper ca acest individ sa plateasca pentru toate….
Andreeea21
Apr 15, 2013 @ 00:00:22
Un site interesant cu articole bune!
Luca Any
Jul 10, 2014 @ 08:32:02
Dle primar,sunteti gras si frumos ,dar faceti ceva cu wc -ul de pe pletforma Bucegi…ca va faceti de tot rasul!Ce contrast intre frumusetile din Bucegi si “fermecatorul” W.C mirobolant ,care reprezinta “oglinda gospodareasca” a adninistratiei de acolo. Mi-a fost f. rusine de niste americani care tocmai ieseau de la aceasta “toilette”,cu o oarecare grimasa de dezgust…exprimandu-si probabil “admiratia”pentru acest obiect gospodareasc romanesc. Bravo,fratilor, va faceti de tot rasul! Oare chiar nu puteti face acolo ,ceva care sa semene a WC? AVETI NOTA ZERO, de la toti cuoscutii care au luat contact cu acest”obiec mirobolantt”!!!Imi pare rau ca nu pot posta aici si poza ” estetica” a wc-ului dv
ntluca
Apr 24, 2015 @ 12:18:35
Daca in ac vara vin din nou si gasesc acelasi WC “minunat” acolo sus pe platforma Bucegi,sa stiti ca il daram. Este f. rusinos pt cei de acolo!Eu nu stiu cum de nu se sesizeaza nimeni.!..ce fel de gospodari sunteti OAMENILOR…?? chiar nu va e jena ,dle Primar…auziti pe ce cheltuiti si cum cheltuiti BANII din “vf.condeiului” …vin atatea straini …si vad catastrofa de WC,i n contrast cu peisajul.Nu numai primarul e de vina…ce face ADMINISTRATIA de acolo? Daca nu se indreapta lucrurile, poza pe care o am o s-o trimit la toate televiziunile si o sa va fac o RECLAMA de o sa se stie pana in America. Faceti ce trebuie si nu va mai lacomiti la bani…!
mamsaturat
Apr 24, 2015 @ 12:44:32
Pe unde e asta? E vorba de un veceu public, adică o cabină? Era la un moment dat un veceu (nu cabină, ci veceul propriu-zis) aruncat pe coasta de deasupra parcului 🙂 Însă l-au luat… după ce a stat acolo cîțiva ani.
Apropo de veceuri publice care strică peisajul, mai multe au fost instalate și pe Valea Cerbului, fix la marginea drumului, ca să fie siguri că nu le ratează turiștii care trec pe acolo 🙂
Administrația din Bușteni e ocupată cu alte prostii. Cetățeni de onoare, vînzări de terenuri la sume mult sub prețul pieței, defrișări ilegale și așa mai departe…